مدیران خودروعصر اعتبار

۴۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده همدان ساخته شد

عصر ساختمان- کمیته امداد امام خمینی (ره)، برای مددجویان این نهاد که منزل مسکونی آن‌ها بر اثر بارندگی و سیلاب نوروز ۹۸ از بین رفته بود، ۴۱۰ واحد مسکونی بنا کرد.

۴۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده همدان ساخته شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد واحد مسکونی تازه ساز، 406 واحد در روستاها و چهار واحد نیز در شهرها برای مددجویان این نهاد ساخته شده است.

    محمود فیضی افزود: در سال 98 و پس از بلایای طبیعی که برای برخی از هموطنان مشکلات معیشتی و سختی‌هایی را ایجاد کرد، این نهاد 20 واحد شهری و 164 واحد روستایی را نیز تعمیر کرده است.

    وی با اشاره به اینکه مسکن، مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به حساب می‌آید، اظهار داشت: این نهاد برای تعمیر و ساخت واحد مسکونی مددجویان سیل زده، تسهیلات بدون باز پرداخت، واگذار کرده و عملیات ساخت و تعمیر خانه‌های این عزیزان را به عهده گرفته است.

    فیضی با تاکید بر اینکه دولت 400 میلیون ریال وام بنیاد مسکن، 160 میلیون ریال وام بدون بازپرداخت دولتی و 160 کیسه سیمان به هر واحد سیل زده پرداخت‌ کرده است، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز برای تکمیل ساخت هر واحد مسکونی 100 میلیون ریال به‌صورت بدون بازپرداخت، به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت کرد.

    وی به مشارکت دستگاه‌های مرتبط و خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان اشاره کرد و افزود: برای تعمیرات مسکن آسیب‌دیدگان از سیل، کمیته امداد امام خمینی (ره) 15 میلیون ریال تسهیلات بدون بازپرداخت و بنیاد مسکن نیز 150 میلیون ریال وام پرداخت می‌کند.

    مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان، ارائه خدمات مسکن را امری جدی و اساسی در این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: این نهاد سعی دارد از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این نیاز مددجویان استفاده کند.

    بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، حدود 46 هزار خانواده نیازمند شامل 83 هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو