مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

سه هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد کردستان فاقد مسکن مناسب هستند

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد کردستان با بابیان اینکه از مجموع ۶۷ هزار خانوار تحت حمایت سه هزار خانوار فاقد مسکن مناسب هستند، گفت: تأمین مسکن برای این خانوارها در اولویت کاری است.

سه هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد کردستان فاقد مسکن مناسب هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان کردستان، محمدرسول شیخی زاده در نشست هم اندیشی با خیران مسکن ساز با اشاره به اینکه تهیه مسکن برای این خانوارها از محل اعتبارات این نهاد، کمک خیران و آورده مددجو انجام می‌شود، اظهار داشت: کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت از طریق کمک بلاعوض و پرداخت تسهیلات به تأمین مسکن مددجویان کمک می‌کند.

    وی با بیان اینکه اولویت ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت با خانوارهای دو نفره به بالا است، افزود: کمیته امداد برای خانوارهای دو نفره 10 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض و 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

    مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه برای خانواده‌های تحت حمایت سه نفره به بالا 30 میلیون تومان بلاعوض و 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، ادامه داد: این مبلغ برای مددجویان روستایی 25 میلیون تومان بلاعوض و 25 میلیون تومان به‌صورت تسهیلات قرض‌الحسنه است.

    شیخی زاده یادآور شد: مددجویانی که از شهرها به روستاها مهاجرت می‌کنند نیز برای ساخت مسکن تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند.

    وی بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال 100 واحد مسکن برای مددجویان کردستانی خرید و ساخته ‌شده است و 180 واحد نیز از طریق تعمیرات بازسازی‌ شده است.

    مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه سال گذشته 310 واحد مسکن برای مددجویان ساخته شد، گفت: برای این تعداد مسکن 12 میلیارد تومان هزینه شد که یک میلیارد و 300 میلیون تومان آن از محل کمک خیران بوده است.

    شیخی زاده با اشاره به تفاهم‌نامه مابین کمیته امداد و سپاه برای ساخت هزار واحد مسکن روستایی، اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت‌ها این تعداد به 500 واحد کاهش یافت و تاکنون 60 درصد واحدها به تعداد 300 واحد آماده تحویل است و ساخت بقیه واحدها هم تا پایان سال تمام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار