مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز پرداخت صورتحساب‌ های برق در طرح حذف قبوض کاغذی

عصر ساختمان-سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه ماموران قرائت کنتور به درب منازلی که در طرح حذف قبوض کاغذی برق مشارکت نکرد‌ه‌اند مراجعه می‌کنند گفت: مشارکت مشترکان در شهرهای بزرگ بیشتر از سایر شهرها است و پرداخت صورتحساب‌ها در این طرح جدید توسط مشترکان آغاز شد.

آغاز پرداخت صورتحساب‌ های برق در طرح حذف قبوض کاغذی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، مصطفی رجبی مشهدی درخصوص اینکه اگر مشترکان برق به هر دلیلی در طرح حذف قبوض کاغذی مشارکت نکرده باشند آیا به آنها اخطار داده می‌شود، گفت: در حال حاضر بیش از 98 درصد مشترکان برق در طرح حذف قبوض کاغذی برای مشارکت  ثبت‌نام کرده‌اند و شماره تلفن همراه و شناسه قبض برق خود را بر روی سامانه ثبت کرده‌اند.

    وی افزود: برخی از مشترکان برق به هر دلیلی مثل ناتوانی در ارسال پیامک تلفن همراه خود و شناسه قبض هنوز در سامانه مزبور ثبت‌نام نکرده‌اند و یا برخی از واحدهای خالی از سکنه هنوز در این طرح مشارکت ندارند بنابراین ماموران قرائت کنتور شرکت‌های توزیع برق به درب این منازل مراجعه می‌کنند تا از طریق بستگان آنها را به مشارکت در طرح حذف قبوض کاغذی برق کمک کنند.

    *کمک از دهیاریها در روستاها

    وی با بیان اینکه در برخی روستاها نیز از دهیاری‌ها کمک گرفته‌ایم گفت: اتفاقا میزان مشارکت در حذف قبوض کاغذی برق بیش از حد انتظار و تصور بود اما به هر حال ماموران قرائت کنتور برق با مراجعه به درب منازل مشترکانی که در این طرح ثبت‌نام نکرده‌اند آنها را برای مشارکت کمک خواهند کرد.

    به گفته وی اتفاقا مشارکت مشترکان برق برای حذف قبوض کاغذی برق در شهرهای بزرگ بخصوص تهران بالاتر از حد انتظار است.

    رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: صورتحساب‌های برق به تدریج در حال ارسال به مشترکان است و مشترکان نیز بدون مشکل مبالغ پیامک شده را پرداخت می‌کنند.

     مشترکان برق برای ثبت نام در طرح حذف قبوض کاغذی برق باید شماره شناسه خود را به همراه ستاره یک (1*) به شماره 10001521 پیامک کند. چنانچه فردی هم مالک خانه نیست و مستأجر است، بعد از آنکه از محل مورد نظر نقل مکان کرد باید شناسه قبض به همراه ستاره دو را به همان شماره پیامک کند تا فرآیند ارسال قبض آن شماره شناسه متوقف شود. سپس شناسه قبض منزل جدید خود به همراه ستاره یک را مجدد پیامک کند. اگر مشترکی چند قبض برق دارد می‌تواند شناسه همه را به صورت جداگانه به همراه ستاره یک به شماره مذکور پیامک کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار