مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده مسکن مهر مازندران سال ۹۵ بسته می شود

عصر ساختمان:مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی مازندران اعلام کرد که پرونده مسکن مهر این استان با تکمیل واحدهای در دست ساخت تا پایان سال ۹۵ بسته می شود.

پرونده مسکن مهر مازندران سال ۹۵ بسته می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مهران مهردادی گفت : هم اکنون حدود 13 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار خانوار این استان با نظارت راه و شهرسازی در دست ساخت قرار دارد که بر اساس پروانه های ساخت حداکثر تا پایان سال 95 این واحدها تحویل متقاضیان می شود.
    وی افزود : در مجموع برای ساخت 61 هزار و67 واحد مسکن مهر در مازندران قرار داد بسته شد که 47 هزار واحد آن خودمالکی بوده است .
    مهردادی گفت : تاکنون 41 هزار و 750 واحد مسکن مهر در مازندران ساخته و تحویل شد و سرنوشت بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر خودمالکی هم به علت مراجعه نکردن مالکان برای دریافت تسهیلات ، نامشخص است .
    وی افزود : تکمیل و تحویل 13 هزار واحد از مسکن مهر مازندران در دولت تدبیر و امید بوده است و حدود شش هزار واحد از این تعداد هم در بیست و دومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان در اواخر ماه مهر امسال به متقاضیان واگذار شد .
    ساخت مسکن مهر بر اساس مصوبه سال 86 مجلس شورای اسلامی در شهرها و روستاهای کشور در دستور کار قرار گرفت و در مجموع در کشور برای ساخت حدود دو میلیون واحد قرارداد ساخت بسته شد.
    بر اساس گزارش های رسمی تا پایان عمر دولت نهم و دهم 800 هزار واحد از این تعداد تکمیل و بهره برداری شد و حدود 800 هزار واحد هم از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم تاکنون به بهره برداری رسید و بقیه نیز در ماه های پایانی سال جاری و سال آینده تکمیل و بهره برداری می شود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی