مدیران خودروعصر اعتبار

هزینه ۷۶۰ میلیارد تومان از آورده مردم در پردیس در امور غیر مرتبط

عصر ساختمان:مدیرعامل شرکت توسعه شهر سازی ایرانیان گفت: حدود ۷۶۰ میلیارد تومان از آورده مردم در مسکن مهر پردیس در امور غیر مرتبط با مسکن مهر هزینه شده که این مسئله موجب کندی روند ساخت و ساز در مسکن مهر این شهرو تاخیر در تحویل پروژه ها شده است .

هزینه ۷۶۰ میلیارد تومان از آورده مردم در پردیس در امور غیر مرتبط
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از انجمن انبوه سازان استان تهران، مهندس ظفری مدیرعامل شرکت توسعه شهرسازی  ایرانیان با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکن مهر در فازهای 5 و 9

    جدید شهر پردیس توسط این شرکت در حال ساخت است، گفت: مشکل اصلی مسکن مهر عدم وجود منابع مالی است که این موضوع در شهر پردیس بیش از سایر شهرها نمود دارد.

    ظفری افزود:رقم برداشت شده از آورده مردم در کل پروژه مسکن مهر پردیس حدود 760 میلیارد تومان است که از این رقم حدود 156 میلیارد تومان مربوط به  فاز های 5 و9  است که مدیریت و اجراء آن با توسعه و شهر سازی است.

    وی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه در طول سالهای گذشته در شهر جدید پردیس، بخش زیادی از هزینه امور زیربنایی از جمله ساخت پل و تونل و جاده های مرتبط، از محل آورده متقاضیان تأمین شده و همین موضوع از طریق دیوان عدالت اداری توسط متقاضیان در حال پیگیری است.

    مدیرعامل شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان تصریح کرد:   طی 2 ماه گذشته صورت وضعیت شرکت های انبوه ساز در فازهای مذکور پرداخت نشده است و این در حالی است که در بهترین فصل کاری قرارداریم.

    ظفری خاطر نشان کرد: علیرغم اقدامات مثبت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و شرکت عمران پردیس درگذشته، متأسفانه عدم پرداخت صورت وضعیت انبوه سازها، بسیاری از کارگاه¬های مسکن مهر پردیس را به تعطیلی می کشاند.

    مدیر عامل شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان افزود: جناب آقای دکتر آخوندی، وزیر محترم راه شهرسازی، اخیراً از پروژه مسکن مهر پردیس، به عنوان ساخت و ساز دولتی یاد کردند. این موضوع به دلیل تفاوت بسیار در مشخصات فنی اجرایی مسکن مهر پردیس(از جمله توپوگرافی و موقعیت زمین پروژه، بلند مرتبه سازی در قالب بلوکهای 11و 14 طبقه، الزامات مقررات ملی ساختمان به دلیل شرایط پروژه)  با مشخصات مسکن مهر در سال 88 می باشد. از اینرو باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین قیمت تمام شده ساخت و آماده سازی این واحدها توسط نهادهای ذیربط، اقدامات موثری انجام پذیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار