مدیران خودروعصر اعتبار

بهادری:

پروژه‌های عمرانی در ایستگاه بودجه ۹۸

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی کشور با کاهش درآمدهای نفتی روبه رو شده، حال اگر قرار است که پروژه های نیمه تمام عمرانی تنها از طریق درآمدهای نفتی تأمین اعتبار شوند، آن زمان اعتبار کلانی برای این بخش محقق نخواهد شد.

پروژه‌های عمرانی در ایستگاه بودجه ۹۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت،  سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه ریزی دولت برای اختصاص درآمدهای نفتی به اجرای طرح های نیمه تمام عمرانی در لایحه بودجه سال 99، گفت: طبق استراتژی دولت، قرار است که در سال 99 تمام درآمدهای حاصل از فروش نفت به صورت مجزا برای تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی اختصاص داده شود که در این رابطه اولویت بندی در نظر گرفته شده است.

    کدام پروژه های عمرانی برای دریافت اعتبار در بودجه 99 در اولویت قرار دارند؟

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه های در دست تکمیل تا سال 99 و 1400، پروژه های عمرانی مصوب سفر رهبر معظم انقلاب و پروژه های عمرانی مصوب سفر رئیس جمهور اولویت دولت برای اختصاص درآمدهای نفتی در این حوزه هستند.

    وی گفت: به نظر من با این استراتژی دولت عملا طرح های عمرانی با کمبود اعتبار روبه رو شده و متوقف خواهند شد، زیرا در شرایط کنونی کشور با کاهش درآمدهای نفتی روبه رو شده، حال اگر قرار است که پروژه های نیمه تمام عمرانی تنها از طریق درآمدهای نفتی تأمین اعتبار شوند، آن زمان اعتبار کلانی برای این بخش محقق نخواهد شد.

    دولت نباید برای تأمین اعتبار طرح های عمرانی تنها یک مسیر را در نظر بگیرد

    این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: به نظر من دولت نباید برای تأمین اعتبار طرح های عمرانی تنها یک مسیر را در نظر بگیرد، زیرا در صورت مسدود شدن این مسیر، عملا طرح ها متوقف می شوند، از این رو دولت می تواند منابع متفاوتی را تعیین کند تا در صورت عدم تحقق منابع اولیه، بتوان از اعتبارات دیگر استفاده کرد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اینکه پروژه های عمرانی در سال آینده صرفا وابسته درآمدهای نفتی شوند، عملا این پروژه را دچار ریسک بالایی می کند، در شرایط کنونی بر اساس آمارها حدود 86 هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که تکمیل آن ها نیازمند تخصیص اعتبار است، حال به نظر من دولت باید برای تحقق این مسئله، از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار