مدیران خودروعصر اعتبار

ذوالقدر:

موضوع فرونشست‌های تهران را با جدیت پیگیری می‌کنیم

عصر ساختمان- یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید در کنار هم برای پیشگیری از فرونشست های تهران اقدام کنند، گفت: موضوع فرونشست های تهران را با جدیت پیگیری می کنیم.

موضوع فرونشست‌های تهران را با جدیت پیگیری می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر  با اشاره به برخی مشکلات شهری تهران همچون آبگرفتگی در فصل بارندگی و فرونشست زمین، گفت: در جلسه ای که مجمع نمایندگان استان تهران با مسئولین سازمان آب و فاظلاب تهران در خصوص آبگرفتگی معابر تهران داشت مقرر شد که آب های روان ناشی از بارندگی که خود موجب ابگرفتگی معابر می‌شوند ساماندهی شده و در جای مناسب از آن ها استفاده شود.

    وی با اشاره به فرونشست زمین در تهران تصریح کرد: در این خصوص نیز دو روز گذشته به همراه خانم طیبه سیاوشی جلسه ای با سازمان نقشه برداری کشور داشتیم، این سازمان به خوبی در این موضوع ورود کرده و قصد دارد در این موضوع کمک ‌کند.

    به گفته وی کمبود نقشه زیرزمینی، برداشت بی رویه از قنات ها، ساخت و ساز های بی رویه، کشاورزی های نادرست، حفاری های ناصحیح و ساختمان سازی ها موجب ایجاد این معضل اساسی در تهران شده است.

    این عضو مجمع نمایندگان استان تهران بیان کرد: کمیسیون عمران در نظر دارد که با استانداری و شهرداری تهران موضوع فرونشست زمین در تهران را بررسی کند، همچنین مقرر شده است مجمع نمایندگان استان تهران جلسه ای مشترک با سازمان برنامه و و بودجه، استانداری و شهرداری تهران و کمیسیون برنامه و بودجه داشته باشد تا این موضوع را بررسی و راه حلی برای آن پیدا کند، ما درخصوص بازدیدهایی که در این حوزه داشته ایم گزارشی را به استانداری تهران ارسال خواهیم کرد و از آن ها می‌خواهیم این موضوع را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

    ذوالقدر با بیان اینکه نباید بگذاریم یک مشکل تبدیل به بحران یا معضل شود و سپس به آن ورود کنیم‌، تاکید کرد: قطعا این موضوع در اولویت است و با جدیت پیگیری می‌شود، اگرچه بخشی از این مشکل به دلیل تحریم ها و کمبود دستگاه‌هاست، چرا که خیلی از دستگاههای سازمان نقشه برداری به روز نیست و این اختصاص بودجه کافی را می‌طلبد. استفاده از ظرفیت این حوزه و تهیه دستگاه های به روز می تواند این سازمان را کمک کند که از روند فرونشست ها جلوگیری کنند. قطعا در این مضوع همه دستگاه ها باید کنار هم همکاری کنند نه اینکه منتظر باشیم بحران ایجاد شود سپس کمیته بحران ورود کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو