مدیران خودروعصر اعتبار

ضرورت تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی ـ خدماتی تهران

عصر ساختمان- عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی ـ خدماتی شهر تهران گفت: این ستاد باید هرچه زودتر تشکیل شده و مصوبات آن برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود.

ضرورت تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی ـ خدماتی تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  تسنیم، حجت نظری صبح امروز در جریان برگزاری صد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در مورد «تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی ـ خدماتی شهر تهران» اظهار کرد: در ابتدا لازم می‌دانم سیزدهم آبان‌ ماه، روز مباره با استکبار جهانی را گرامی بدارم و همچنین یاد کنم از زنده‌یاد اعظم طالقانی که حقیقتا از زنان مبارز رژیم سابق و از فعالان پرتلاش حقوق شهروندی و حقوق زنان بود؛ در آخرین باری که به ملاقاتش رفتم تاکید داشت که باید همه تلاش کنیم تا شوراها به جایگاهی که مرحوم آیت‌الله طالقانی مدنظر داشت، برسد؛ امیدوارم که بتوانیم ‌برغم تمام سنگ‌اندازی‌ها شورا را به چنین جایگاهی ارتقا دهیم.

    وی افزود: تذکر بنده در مورد طرحی است به نام «تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی ـ خدماتی شهر تهران» که در زمان فعالیت شورای سوم و در شهریور ماه سال 1387 تصویب و از سوی رئیس وقت شورا برای اجرا به شهردار وقت ابلاغ شد؛ هدف از تصویب آن نیز جلوگیری از اقدامات موازی ناشی از بخشی نگری‌های سازمانی و فقدان مدیریت یکپارچه یا لااقل هماهنگ شهری در اقداماتی نظیر حفاری، توسعه فضاها و معابر عمومی، توسعه و مرمت تاسیسات و ... بود که منجر به هدررفت سرمایه و ایجاد نارضایتی شهروندان تهرانی شده بود.

    عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه متاسفانه تشکیل این ستاد به هدف اصلی خود نرسید و در دوره مدیریت شهری فعلی هم که اصلا این ستاد تشکیل نشده است، تصریح کرد: تا جایی که بنده در شهریور ماه امسال نیز در مورد بازسازی و مرمت معابر حفاری شده به معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران تذکر داده و خواستم تا فکری برای حل این مشکل شود که البته تدبیری برای حل آن اتخاذ نشد و همچنان شهروندان بسیاری، به طرق مختلف نارضایتی خود را از کنده‌کاری‌ها و ... در سطح معابر اعلام می‌کنند.

    نظری گفت: در همین راستا لازم است که برابر مصوبه شورا، این ستاد که اعضای آن مرکب از نمایندگانی از شورای شهر، معاونین شهردار، نماینده فرمانداری و مدیران عامل دستگاه‌های مختلف خدماتی در شهر و ... است، هرچه زودتر تشکیل شده و مصوبات آن برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار