مدیران خودروعصر اعتبار

مخالفت شورای عالی شهرسازی با پذیرش جمعیت بیشتر در منطقه ۲۲ تهران

عصر ساختمان- معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تخلفات صورت گرفته در ساخت و سازهای منطقه ۲۲ در بازه زمانی سال ۹۳ تا ۹۶ بوده است گفت:شورای عالی شهرسازی نقش جمعیت پذیری بیشتر را در منطقه ۲۲ مصوب نکرده است.

مخالفت شورای عالی شهرسازی با پذیرش جمعیت بیشتر در منطقه ۲۲ تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، فرزانه صادق‌مالواجرد در پاسخ به این سال که آیا شورای عالی شهرسازی به ساخت و سازهای منطقه 22 و تخلفات احتمالی در آن منطقه ورود کرده و خواهد کرد گفت: مصوبه شورای عالی شهرسازی با دستگاه‌های قضایی و نظارتی گزارش اقدامات و تخلفاتی که در سنوات گذشته انجام شده است را منعکس می کند که این اقدام را شورای عالی شهرسازی انجام داده است.

    وی افزود: دوم اینکه آنچه که به عنوان حقوق مکتسبه شهرداری تهران پرونده‌های مختلف را آورده و در چارچوب زمان بندی که شورای عالی شهرسازی ارائه کرده است تک به تک بررسی می‌شود اگر پروانه‌هایی داده شده باشد کمیسیون ماده 5 آنرا بررسی و بعد بر اساس آن اقداماتی انجام می‌شود.

    *در منطقه 22 سال 93 مصوبه‌ای داشتیم که نباید برج سازی صورت می‌گرفت

    وی در پاسخ به این سؤال که آیا تخلفاتی صورت گرفته است گفت: به طور مشخص در منطقه 22 در سال 93 مصوبه‌ای داشتیم که نباید آنجا ساخت و ساز و برج سازی صورت می‌گرفت و باید طرح ویژه منطقه 22 تهیه می‌شد در بازه زمانی 93 تا 96 این مصوبه شورای عالی شهرسازی به هیچ وجه طرح تفصیلی ویژه برای آن تهیه نشد و اقدامات بر اساس همان مصوبات قبلی انجام می‌شد.

    به گفته وی،مهم‌ترین تخلفی که در منطقه 22 انجام شد در این بازه زمانی بود.

    صادق مالواجرد در پاسخ به این سؤال که آیا شورای عالی شهرسازی اخیرا در خصوص این تخلفات اقدامات خاصی انجام داده است گفت: طرح تفصیلی منطقه 22 تهران که ابلاغ کرده است مولد مشخصی در آن مصوبه عنوان شده است.

    معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به  این سؤال که به هیچ وجه بحث تخریب که وجود ندارد گفت: اگر پروانه ساخت داشته باشند که تخریبی انجام نمی‌شود. در متن مصوبه و مجوز شورای عالی شهرسازی تاکید شده است که از این به بعد واحدهای در حال ساخت باید پالایش شوند که چه اتفاقی برای آنها باید رخ دهد و آنهایی که احداث شد پالایش عملکرد در آنها صورت بگیرد.

    *شورای عالی شهرسازی مخالف جمعیت پذیری بیشتر

    وی ادامه داد: در ساخت و سازهای جدیدی که انجام می‌گیرد با نقش منطقه22 است یعنی شورای عالی شهرسازی با نقش جمعیت پذیری بیشتری را در منطقه 22 مصوب نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار