مدیران خودروعصر اعتبار

ساعدی:

فعالیت‌های وزارت راه برای جلوگیری از سیل در حد گزارش‌ است

عصر ساختمان-عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: فعالیت‌های وزارت راه برای جلوگیری از سیل در حد گزارش‌های مکتوب و شفاهی در رسانه‌ها بوده و مردم در استان خوزستان به صورت ملموس این مهم را مشاهده نکرده‌ اند.

فعالیت‌های وزارت راه برای جلوگیری از سیل در حد گزارش‌ است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، قاسم ساعدی با انتقاد به وزارت راه و شهرسازی به دلیل عدم لایروبی رودخانه‌ها و سدها پیش از آغاز فصل باردندگی، گفت: متاسفانه هیچ یک از برنامه‌های مطروحه وزیر راه و شهرسازی درخصوص لایروبی رودخانه‌ها و سدها در خوزستان به ویژه رودخانه‌های کرخه و کارون اجرایی نشده است.

    سیل‌بندهای رودخانه‌های کرخه و کارون همچنان رها شده‌اند

    نماینده مردم دشت آزادگان و هویز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیل‌بندهای رودخانه‌های کرخه و کارون همچنان رها شده و لایروبی صورت نگرفته است، ادامه داد: ابزار حفاری در کارون تخصصی نیست و لایروبی و بازسازی و زهکشی زمین‌های کشاورزی که بر اثر سیل خراب شده بودند هنوز پس از گذشت نزدیک به یک سال از سیل صورت نگرفته است.

    وی با بیان اینکه فعالیت‌های وزارت راه برای جلوگیری از سیل در حد گزارش‌های مکتوب و شفاهی در رسانه‌ها بوده و خوزستان به صورت ملموس این مهم را مشاهده نکرده‌ است، گفت: مجمع نمایندگان استان خوزستان گله‌مندی و انتقاد جدی از وزارت راه، سازمان مدیریت بحران و سازمان هواشناسی خبر دارد.

    عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اضافه کرد: کشور امروز به برنامه‌ریزی صحیح نیاز دارد لذا نباید گزارش صرف را به عنوان ملاک عملکرد قرار داد و آقای اردکانیان باید برنامه‌های جدید و متفاوتی را دنبال کرد.

    کشاورزان خوزستان نگرانند امسال نیز مانند سال گذشته محصولات زراعی‌شان در سیل از بین رود به همین دلیل هنوز محصولی را زیر کشت نبرده‌اند و در اوج بلاتکلیفی نمی‌دانند کشت زمستانه داشته باشند یا خیر
    ساعدی مطرح کرد: کشاورزان خوزستان نگرانند امسال نیز مانند سال گذشته محصولات زراعی‌شان در سیل از بین رود به همین دلیل هنوز محصولی را زیر کشت نبرده‌اند و در اوج بلاتکلیفی نمی‌دانند کشت زمستانه داشته باشند یا خیر.

    تالاب هورالعظیم دوباره نمک‌زار شد

    عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین افزود: مخازن یک و دو تالاب هورالعظیم در زمان سیل سال گذشته به طرف عراق رها شدند اما به دلیل دیرکرد در مسدود کردن این مخازن، هورالعظیم دوباره کم آب و برخی بخش های آن به نمک زار تبدیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار