مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت۲۰۰ میلیون تومان کمک به زلزله زدگان

عصر ساختمان- ‎مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ۲۰۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی به زلزله زدگان خواهد شد.

پرداخت۲۰۰ میلیون تومان کمک به زلزله زدگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم، سید محسن دلبری " مدیرکل دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام آمادگی کامل تمامی زیرمجموعه های این وزارتخانه برای کمک رسانی به مردم زلزله زده استان آذربایجان شرقی خبرداد و گفت: در این راستا 200 میلیون تومان برای کمکهای  غیرنقدی تخصیص داده شده است.

    دلبری با بیان اینکه به دستور "محمد شریعتمداری" میرهادی قره سید رومیانی به عنوان نماینده ویژه وزیر به همراه گروهی در مناطق زلزله زده حضورفعال دارند گفت: در هر استان ده دستگاه مستقیما از جمله بهزیستی، تامین اجتماعی، بیمه عشایری و سازمان فنی و حرفه ای، صندوق کار آفرینی امید، بانک رفاه ،  بانک توسعه تعاون و ... زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که با توجه به مصوبات شورای هماهنگی دستگاه های تابعه که در ساعات اتدایی زلزله دراستان تشکیل شد، همه دستگاه ها و شرکت های تابعه آمادگی خود را برای هماهنگی کامل با نماینده وزیر اعلام کردند.

    وی تاکید کرد: کارگران مشمول قانون کار که به علت زلزله محل کارشان آسیب دیده و بیکار شدند، می توانند بیمه بیکاری بگیرند که امور مربوط به آن در دو اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراب و میانه خارج از روال اداری و در سریع ترین زمان انجام می شود.

    مدیرکل دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: حتی کسانی که حداقل سابقه کار  طبق بند الف ماده 6 را هم نداشته اند هم مشمول مقرری بیمه بیکاری می شوند.

    دلبری از استقرار اورژانس اجتماعی درمناطق زلزله زده به منظور انجام خدمات روانشناسی به زلزله زدگان خبرداد و گفت:به منظور انجام خدمات درمانی نیز پزشکان تامین اجتماعی در چادرهایی حضور دارند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

    وی تاکید کرد:  به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله تمام مکالمات درون شبکه رایتل نیز در این مناطق رایگان است.

    وی گفت: به علت برودت هوا در این مناطق نیاز مبرم به هیتر برقی وجود دارد که این موضوع را به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع و به زیر مجموعه های وزارت تعاون اعلام کردیم که امروز تعدادی هیتر از طریق زیرمجموعه های این وزارتخانه تقدیم به زلزله زدگان شود.

    مدیرکل دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: امروز امکان برپایی یک یا چند مهد کودک سیار را که توسط ماشین سازی تبریز تجهیز خواهد شد را پیگیری خواهیم کرد تا همکاران بهزیستی به کودکان و نوجوانان زلزله زده خدمت رسانی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار