مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

۳۲۰ میلیارد تومان برای راه آهن سنندج تخصیص یافته است

عصر ساختمان- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای اینکه پروژه راه آهن سنندج تا پایان سال آینده به اتمام برسد بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان تا امروز برای این پروژه تخصیص یافته است.

۳۲۰ میلیارد تومان برای راه آهن سنندج تخصیص یافته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت صبح سه شنبه در بدو ورود به استان کردستان در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران به اهداف و دستاوردهای این سفر یک روزه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اولویت های کاری این سفر احداث سه هزار واحد مسکونی برای افراد نیازمند است که هزار واحد آن از طریق کمیته امداد و دو هزار واحد آن نیز از طریق بنیاد مسکن انجام می شود.

    وی افزود: راه آهن همدان – سنندج موضوع با اهمیت دیگری است که در این سفر به آن پرداخته می شود و برای اینکه سنندج به شبکه راه آهن سراسری کشور متصل شود و ریل از این استان خارج شود باید ابتدا به استان های همجوار برود که در این راه از شمال راه آهن ارومیه، از جنوب راه آهن کرمانشاه و از بخش مرکزی نیز راه آهن همدان آماده شده است و به زودی راه آهن سنندج نیز به شبکه سراسری متصل می شود.

    معاون رئیس جمهور ادامه داد: دولت مصمم است تا 140 کیلومتر راه آهن همدان – سنندج را با جدیت پیگیری کند و در سه قطعه زیر کار توسط پیمانکاران است و مقرر شده تا سال آینده این پروژه به اتمام برسد و بیش از 320 میلیارد تومان تخصیص برای راه آهن سنندج صادر شده است و با این دستاورد در کنار آن سه هزار واحد مسکونی به کردستان سفر کرده ایم.

    گفتنی است وی بعد از ورود بە فرودگاە سنندج بە همراە استاندار کردستان و جمعی از مدیران استانی از پروژە عمران و راهسازی گردنه صلوات اباد در محور سنندج - دهگلان بازدید خواهد کرد.

    واگذاری مسکن مددجویان کمیته امداد و کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی تامین هزار واحد مسکن محرومین شهری در شهرستان دهگلان برنامه بعدی سفر معاون رئیس جمهور به استان کردستان خواهد بود.

    در ادامه این سفر کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی تامین دو هزار واحد مسکن محرومین روستایی در روستای شانوره از توابع شهرستان قروه و همچنین بازدید از کارگاه قطعه دوم راه آهن همدان - سنندج انجام خواهد شد.

    پس از آن به وسیله بالگرد از طریق مسیر هوایی سد سیازاخ دیواندره و سد آزاد سنندج مورد بازدید قرار می گیرد و در ادامه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان حضور یافته و تفاهم نامه های احداث سه هزار واحد مسکن محرومین و تکمیل راه آهن همدان - سنندج را تدوین و ابلاغ می نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار