مدیران خودروعصر اعتبار

کاظم زاده انتقاد کرد:

تسهیلات پر هزینه سد راه متقاضیان طرح ملی مسکن

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از مهم ترین مشکلات طرح ملی مسکن بحث سود بالای تسهیلات برای متقاضیان است، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، متقاضیان باید ماهیانه بین یک میلیون و دویست تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را به عنوان بازپرداخت تسهیلات واریز کنند.

تسهیلات پر هزینه سد راه متقاضیان طرح ملی مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح ملی مسکن در تمام استان ها، گفت: به نظر می رسد که وزارتخانه برای اجرای طرح ملی مسکن در تمام استان ها برنامه ریزی دقیق و مشخصی ندارد و تاکنون برنامه شفافی در این رابطه ارائه نشده است.

    اجرای طرح ملی مسکن شاید بر روی کاغذ باقی بماند

    نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به روند اجرای طرح ملی مسکن، این نگرانی مطرح می شود که اجرای طرح با مشکلات و موانع بسیاری روبه رو شود و حتی اجرای طرح در حد حرف و بر روی کاغذ باقی بماند.

    مجلس چشم انداز روشنی برای اجرای طرح ملی مسکن متصور نیست

    مجلس چشم انداز روشنی برای اجرای طرح ملی مسکن متصور نیست، از این رو بهتر بود که وزارت راه و شهرسازی در دو سال اخیر طرح مذکور را عملیاتی می کرد، نه آنکه در پایان عمر دولت تازه طرحی مانند طرح ملی مسکن را آغاز کند
    وی افزود: مجلس چشم انداز روشنی برای اجرای طرح ملی مسکن متصور نیست، از این رو خوب بود که وزارت راه و شهرسازی در دو سال اخیر طرح مذکور را عملیاتی می کرد، نه آنکه در پایان عمر دولت تازه طرحی مانند طرح ملی مسکن را آغاز کند.

    کاظم زاده ادامه داد: یکی از مهم ترین مشکلات طرح ملی مسکن بحث سود بالای تسهیلات برای متقاضیان است، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، متقاضیان باید ماهیانه بین یک میلیون و دویست هزار تومان تا یک میلیون و 700 هزار تومان را به عنوان بازپرداخت تسهیلات واریز کنند.

    وی ادامه داد: این در حالی است که طرح مذکور با هدف خانه دار کردن اقشار ضعیف و متوسط جامعه طراحی شد، البته به این مسئله پاسخ داده شود که کدام یک از خانوارها توان پرداخت این تسهیلات را دارند.

    وزارت راه و شهرسازی باید سازو کار ثبت نام و اجرای طرح ملی مسکن را اصلاح کند

    عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید سازو کار ثبت نام و اجرای طرح ملی مسکن را اصلاح کند تا واقعا افراد نیازمند و خانوارهای هدف بتوانند نسبت به تأمین مسکن مورد نظرشان اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو