مدیران خودروعصر اعتبار

خسته بند:

توانمندسازی متقاضیان برای خرید مسکن

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به ضرورت توانمندسازی متقاضیان برای خرید مسکن، گفت: دولت باید ارائه تسهیلات مناسب و ارزان قیمت، قدرت مالی خریداران را بالا ببرد.

توانمندسازی متقاضیان برای خرید مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، حسن خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به رویکرد وزارت راه و شهرسازی برای تولید انبوه مسکن به روش مشارکتی، گفت: با توجه به کمبود مسکن در کشور، دولت باید از هر روشی برای تولید مسکن و تأمین نیاز مردم به مسکن استفاده کند.

    ساخت واحدهای زیر 80 متر باید در اولویت دولت قرار داشته باشد

    نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من تنها مسئله مورد توجه در تولید مسکن باید متراژ مساکن باشد، از این رو ساخت واحدهای زیر 80 متر باید در اولویت قرار داشته باشد، زیرا با توجه به افزایش قیمت ها، مردم توان خرید مساکن با متراژ بالا را ندارند.

    کاهش میزان خرید و فروش مساکن با متراژ بالای 100 متر

    وی ادامه داد: این مسئله در معاملات مسکن در یک سال اخیر نیز قابل مشاهده است، زیرا بر اساس آمارها میزان خرید و فروش مساکن با متراژ بالای 100 متر کاهش چشمگیری داشته و بالعکس خرید و فروش خانه های با متراژ زیر 80 متر همچنان پررونق است.

    توانمندسازی متقاضیان برای خرید مسکن؛ دولت باید تسهیلات ارزان قیمت ارائه کند

    روش تولید مسکن از جمله مشارکتی یا پیمانکاری مهم است، اما مهم تر از آن، راه کار توانمندسازی متقاضیان برای خرید مسکن است، از این رو دولت باید از تولید انبوه مسکن، مکانیزم های متفاوت و متنوعی را برای ارائه تسهیلات خرید مسکن ارائه کند
    این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: قطعا روش تولید مسکن از جمله مشارکتی یا پیمانکاری مهم است، اما مهم تر از آن، راه کار توانمندسازی متقاضیان برای خرید مسکن است، از این رو دولت باید از تولید انبوه مسکن، مکانیزم های متفاوت و متنوعی را برای ارائه تسهیلات خرید مسکن ارائه کند.

    دولت باید ارائه تسهیلات مناسب و ارزان قیمت، قدرت مالی خریداران را بالا ببرد

    عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: شاید مسکنی به روش مشارکتی ساخته شده و آن واحد در بازار با قیمت روز به فروش برسد، اما مهم این است که دولت باید ارائه تسهیلات مناسب و ارزان قیمت، قدرت مالی خریداران را بالا ببرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار