مدیران خودروعصر اعتبار

آمار جدید از بازسازی مناطق آسیب‌دیده

عصر ساختمان-بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمار جدید از بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق آسیب دیده ناشی از سیل و زلزله را ارائه کرد.

آمار جدید از بازسازی مناطق آسیب‌دیده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، بر این اساس، بنیاد مسکن با ارائه خبر اتمام واحدهای تعمیراتی زلزله‌زده آذربایجان شرقی در 22 بهمن امسال و احداثی‌های آن استان تا پایان امسال اعلام کرد: 70 هزار واحد مسکونی سیل زده در سراسر کشور تعمیر و به متقاضیان تحویل شده و 50 هزار واحد از 65 هزار واحد نیز کار ساختشان آغاز شده که تا پایان امسال تحویل مردم سیل‌زده می‌شود. براساس این گزارش، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تمامی واحدهای مسکونی زلزله زده استان آذربایجان شرقی 10 میلیون تومان بلاعوض به‌عنوان کمک به اجاره‌بها تا تکمیل واحدها پرداخت می‌کند. این گزارش با اشاره به اینکه برای مالکانی که خانه‌های آنها در اثر زلزله آسیب جدی دیده است اتاقکی برای اسکان دائم در حال ساخت است که بیشتر آنها در حال اتمام و ارائه به مالکان واحدهای آسیب دیده از زلزله است، می‌افزاید: تلاش خوبی در این خصوص از سوی تمامی دستگاه‌ها انجام شده و به رغم مشکلاتی که وجود دارد مردم ناراضی نیستند و تلاش می‌شود تا مسائل در زمان خود حل و فصل شوند. همچنین افرادی از سوی بنیاد مسکن در تمامی روستاهای زلزله زده مستقر شده‌اند و تامین اعتبار برای بازسازی انجام شده است.بر اساس اعلام مسوولان بنیاد مسکن تاکنون 200 میلیاردتومان اعتبار در این زمینه تصویب و برای ارائه به متقاضیان در اختیار بنیاد قرار گرفته است. در عین حال 100 میلیاردتومان نیز بلاعوض مصوب شده که 50 درصد آن تامین اعتبار شده است. برآوردها نشان می‌دهد واحدهای مسکونی تعمیراتی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی تا 22 بهمن و واحدهای احداثی استان نیز تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید. همچنین در 23 استانی که از سیل فروردین امسال دچار خسارات شده بودند در مجموع 70 هزار واحد تعمیری شناسایی شده که تمامی این تعداد تکمیل و در پایان شهریور به متقاضیان تحویل شد.

    مسوولان بنیاد مسکن با اشاره به اینکه هسته اصلی سیل در 6 استان گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان، ایلام و کرمانشاه بود، اعلام کردند: در 6 استان اصلی سیل زده، حدود 40 هزار واحد تعمیری به متقاضیان تحویل شد و 30 هزار واحد باقیمانده نیز در سایر مناطق سیل زده تکمیل و به مالکان آن واحدها تحویل شد.همچنین واحدهای سیل زده‌ای که باید بازسازی شوند 65 هزار واحد است که از این تعداد 50 هزار واحد به بانک معرفی شده و عقد قرارداد شده‌اند. تلاش می‌شود تا 10 هزار واحد دیگر نیز تا پایان امسال تعیین تکلیف و به اتمام برسند.به این ترتیب، بر اساس برنامه، واحدهای احداثی سیل زده تا پایان امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود.بر این اساس، بنیاد مسکن با ارائه خبر اتمام واحدهای تعمیراتی زلزله‌زده آذربایجان شرقی در 22 بهمن امسال و احداثی‌های آن استان تا پایان امسال اعلام کرد: 70 هزار واحد مسکونی سیل زده در سراسر کشور تعمیر و به متقاضیان تحویل شده و 50 هزار واحد از 65 هزار واحد نیز کار ساختشان آغاز شده که تا پایان امسال تحویل مردم سیل‌زده می‌شود. براساس این گزارش، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تمامی واحدهای مسکونی زلزله زده استان آذربایجان شرقی 10 میلیون تومان بلاعوض به‌عنوان کمک به اجاره‌بها تا تکمیل واحدها پرداخت می‌کند. این گزارش با اشاره به اینکه برای مالکانی که خانه‌های آنها در اثر زلزله آسیب جدی دیده است اتاقکی برای اسکان دائم در حال ساخت است که بیشتر آنها در حال اتمام و ارائه به مالکان واحدهای آسیب دیده از زلزله است، می‌افزاید: تلاش خوبی در این خصوص از سوی تمامی دستگاه‌ها انجام شده و به رغم مشکلاتی که وجود دارد مردم ناراضی نیستند و تلاش می‌شود تا مسائل در زمان خود حل و فصل شوند. همچنین افرادی از سوی بنیاد مسکن در تمامی روستاهای زلزله زده مستقر شده‌اند و تامین اعتبار برای بازسازی انجام شده است.بر اساس اعلام مسوولان بنیاد مسکن تاکنون 200 میلیاردتومان اعتبار در این زمینه تصویب و برای ارائه به متقاضیان در اختیار بنیاد قرار گرفته است. در عین حال 100 میلیاردتومان نیز بلاعوض مصوب شده که 50 درصد آن تامین اعتبار شده است. برآوردها نشان می‌دهد واحدهای مسکونی تعمیراتی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی تا 22 بهمن و واحدهای احداثی استان نیز تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید. همچنین در 23 استانی که از سیل فروردین امسال دچار خسارات شده بودند در مجموع 70 هزار واحد تعمیری شناسایی شده که تمامی این تعداد تکمیل و در پایان شهریور به متقاضیان تحویل شد.

    مسوولان بنیاد مسکن با اشاره به اینکه هسته اصلی سیل در 6 استان گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان، ایلام و کرمانشاه بود، اعلام کردند: در 6 استان اصلی سیل زده، حدود 40 هزار واحد تعمیری به متقاضیان تحویل شد و 30 هزار واحد باقیمانده نیز در سایر مناطق سیل زده تکمیل و به مالکان آن واحدها تحویل شد.همچنین واحدهای سیل زده‌ای که باید بازسازی شوند 65 هزار واحد است که از این تعداد 50 هزار واحد به بانک معرفی شده و عقد قرارداد شده‌اند. تلاش می‌شود تا 10 هزار واحد دیگر نیز تا پایان امسال تعیین تکلیف و به اتمام برسند.به این ترتیب، بر اساس برنامه، واحدهای احداثی سیل زده تا پایان امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو