مدیران خودروعصر اعتبار

اجاره بهای واحدهای تجاری در مساکن مهر پردیس نجومی است

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان پردیس گفت: شرکت سازنده بدون توجه به وضعیت اقتصادی ساکنان مسکن مهر در فاز یازده، واحدهای تجاری را با قیمت‌های بالاتر از حد معمول به متقاضیان رهن و اجاره می دهد.

اجاره بهای واحدهای تجاری در مساکن مهر پردیس نجومی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، عبدالعظیم رضایی شامگاه شنبه در حاشیه طرح ضربتی تشدید بازرسی و نظارت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واحدهای تجاری این فاز متعلق به شرکت سازنده است و برخی از مغازه ها ماهیانه 10، 15 و 20 میلیون تومان  اجاره پرداخت می کنند و مبلغ رهن یک واحد تجاری  در این فاز به مبلغ 710 میلیون تومان می رسد که با توجه به وضعیت ساکنان و ارزش واقعی ملک این مبلغ بسیار زیاد است.

    وی افزود: نرخ اجناس برخی از مغازه های در رسته های مختلف صنفی در این فاز بالاتر از حد معمول است و دلیل عمده آن از سوی مغازه داران هزینه بسیار بالای رهن و اجاره محل کسب عنوان شد.

    فرماندار شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: قیمت تمام شده کالاهای مصرفی برای ساکنان مسکن مهر بسیار بالا هست و رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار می گیرد.

    رضایی با اشاره به سایر تخلفاتی که در این گشت از سوی بهمن حسن بیگی رئیس اداره تعزیرات، قاسم صفری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، شهرام حقیقت دوست رئیس اتاق اصناف و علی مختاری آذر رئیس اتحادیه املاک عنوان شد، خاطر نشان کرد: اجناس قاچاق، نصب نکردن برچسب قیمت، گران فروشی، کم فروشی، نداشتن جواز، عدم ارائه فاکتور برخی از تخلفات مغازه داران در این فاز اعلام شد.

    وی تصریح کرد: پرداخت اجاره بهای بسیار بالا و سایر مشکلاتی که فروشندگان مطرح کردند باید منصفانه رسیدگی شود و  با متخلفین بر اساس مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

    فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه گرانی املاک تجاری در این منطقه به یک باره اتفاق نیفتاده است، اظهار داشت: دلالان در بنگاه‌های  غیر مجازی که در این منطقه به تعداد بالا فعالیت دارند بازار سیاه ملک و مسکن را ایجاد کردند و املاک تجاری را با قیمتی بیش از ارزش واقعی خود به متقاضیان و مالکان مساکن مهر رهن و اجاره دادند.

    رضایی گفت: به منظور ایجاد تعادل در قیمت های  نجومی املاک تجاری در این فاز طی نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی به قیمت گذاری نامتعارف در حوزه املاک تجاری رسیدگی خواهد شد.

    گفتنی است در این گشت مشترک که با حضور سید مهدی حسین نژاد معاون برنامه ریزی فرماندار برگزار شد، ساکنان  این فاز  مشکلات خود را با مسولان حاضر در گشت بازرسی مطرح کردند. 

    علی مختاری آذر رئیس اتحادیه  املاک شهرستان پردیس در حاشیه این گشت بازرسی اظهار داشت: قیمت واقعی املاک در این منطقه یک سوم قیمت اعلام شده توسط شرکت سازنده است و با کارشناسی دقیق تر می‌توان قیمت های واقعی را بر اساس ارزش منطقه به دست بیاوریم.

    شهرستان پردیس با بیش از 270 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار