مدیران خودروعصر اعتبار

ساختمان های مدارس منطبق با آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی باشد

عصر ساختمان:معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: ساختمان های آموزش و پرورش و مدارس باید منطبق با آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی و تکنولوژی روز ساخته شود.

ساختمان های مدارس منطبق با آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی باشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از شبستان، محمدباقر مسلمی، معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور امروز( 12 خرداد) در آیین تکریم و معارفه مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: مطالعه های بسیاری در زمینه مقاوم سازی مدارس در کشور صورت گرفته که نتایج ارزشمندی نیز از کنار این تحقیق ها بدست آمده است.

    وی سازمان نوسازی را بازوی عمرانی آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: مقاومت ساختمان مدارس و ساختمان های آموزش و پرورش یکی از اهداف اصلی این سازمان است و سرمایه گذاری مالی و نیروی انسانی زیادی نیز تاکنون بر روی این مقوله صورت گرفته است.

    مسلمی آموزش تخصصی بیش از یک هزار پیمانکار در زمینه مقاوم سازی را یادآور شد و بیان داشت: سازمان نوسازی در بین دستگاه های اجرایی برای اولین بار به بحث مقاوم سازی و نوسازی ورود پیدا کرد و همه این آموزش ها در زلزله اهر و ورزقان به تجربه ای موفق تبدیل شد.

    معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه ساختمان مدارس باید منطبق با آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی و تکنولوژی روز ساخته شود، ادامه داد: همه مجموعه سازمان نوسازی باید خود را مسئول دانسته و در تمام مراحل از طراحی گرفته تا نظارت و اجرا را با دقت انجام دهند.

    این مقام مسئول با اعلام اینکه 6 هزار و 800 پروژه نیمه تمام نوسازی در سال 92 وجود داشت، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و 200 پروژه مربوط به پروژه های مشارکتی بود.

    مسلمی با اشاره به این مطلب که با تخصیص 20 درصدی اعتبارها در سال 91 و 92 نتوانستیم پروژه های نوسازی مدارس را به طور قابل قبولی به پیش ببریم، خاطر نشان کرد: در این زمینه نیازمند کمک و یاری خیرین گرامی برای اتمام پروژه ها هستیم.

    معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در پایان سخنان خود وضعیت پرسنلی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس را نامطلوب توصیف کرد و گفت: بر این مطلب اعتقاد داریم که وضعیت پرسنل تاثیر بسزایی در تسریع روند امور دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو