مدیران خودروعصر اعتبار

هزار خانواده محروم کرمانشاهی صاحب خانه می‌شوند

عصر ساختمان:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری کرمانشاه تفاهم ‌نامه ساخت و تکمیل هزار واحد مسکن محرومین در استان کرمانشاه را امضا کردند.

هزار خانواده محروم کرمانشاهی صاحب خانه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، این تفاهم ‌نامه‌ ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در استانداری کرمانشاه به امضا رسید.
    استاندار کرمانشاه در این مراسم گفت: استانداری زمینه اجرای این طرح را فراهم می کند و سرمایه آن به صورت مشترک از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین می شود.
    برای هر واحد مسکونی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 60 میلیون ریال کمک مالی می شود و 150 میلیون ریال تسهیلات کم بهره نیز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و طی سه سال این طرح به بهره برداری می رسد.
    این هزار واحد مسکونی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان کرمانشاه ساخته و به خانواده‌های نیازمند واگذار می شود.
    بنیاد برکت تاکنون یک هزار و 516 میلیارد و 220 میلیون ریال برای بهبود وضعیت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان کرمانشاه هزینه کرده است.
    مشارکت مالی در 17 طرح توانمند سازی اقتصادی در مناطق محروم این استان از جمله اقدام های بنیاد برکت است که بالغ بر یک هزار و 458 میلیارد ریال هزینه داشته است.
    عارف نوروزی، مدیرعامل بنیاد برکت از سرمایه ‌گذاری جدید این بنیاد با حجم بیش از یک هزار و 100 میلیارد ریال در استان کرمانشاه در سال 95 خبر داد و گفت: این سرمایه‌ گذاری با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته این استان و در بخش‌های مختلف از جمله توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، ساخت مدرسه، مراکز فرهنگی مذهبی، امور زیربنایی و ارایه خدمات سلامت، بیمه‌ای، حمایتی و عام‌المنفعه انجام خواهد گرفت.
    هم اکنون ساخت چهار هزار و 402 واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر 238 میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دست اجراست که تاکنون بیش از یک هزار و 450 واحد آن به بهره‌ برداری رسیده و یا آماده افتتاح است.
    ساخت مسکن محرومین از جمله برنامه‌های بنیاد برکت برای محرومیت‌ زدایی است که با جدیت از سوی این بنیاد در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌ یافته‌ کشور دنبال می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو