مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تأکید کرد:

مردم و شورایاران، اصلی‌ترین نقش‌آفرینان در اقدامات توسعه محله‌ای

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه ستاد بازآفرینی منطقه ۱۱ بر ضرورت توجه به جایگاه مردم و شورایاران به عنوان نقش آفرینان اصلی در اقدامات توسعه محله ای تأکید کرد.

مردم و شورایاران، اصلی‌ترین نقش‌آفرینان در اقدامات توسعه محله‌ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری در این جلسه بر لزوم توجه به نقش شورایاران و استفاده از ظرفیت های منطقه تأکید کرد و اظهار داشت: احساس تعلق خاطر ساکنین به محل سکونت خود، یکی از نقاط مثبت در منطقه 11 می باشد که ضروری است در تدوین برنامه توسعه محلات به عنوان یک فرصت مورد توجه قرار گیرد.

    به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، توجه به خواسته ها و نیازهای ساکنان به عنوان نقش آفرینان اصلی در فرآیندهای بازآفرینی و نوسازی، موجب پایداری و دوام اقدامات می شود.

    علی اکبری افزود: تا جایی که می توانیم باید برگزاری و اجرای برنامه‌ها را باید به ساکنان محله بسپاریم و خودمان فقط نقش تامین کننده و پشتیبانی داشته باشیم. زیرا تجربه نشان می دهد که این رویکرد علاوه بر سرعت بخشیدن به اجرای برنامه ها به پایداری آن ها نیز کمک می کند. کاری که توسط خود مردم انجام می شود، طبیعتا از دوام بیشتری برخوردار خواهد بود. 

    مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: شاید در برخی محلات این امکان هنوز وجود نداشته باشد اما در محلاتی مانند امیریه و خیلی از محلات منطقه 11 این فرصت وجود دارد. 

    نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 نیز در این جلسه بر اهمیت توجه به جایگاه شورایاران در تهیه برنامه های توسعه محله ای تأکید کرد. 

    پس از تشریح برنامه تهیه شده توسط مدیر دفتر توسعه محله ای ناحیه 2  منطقه 11، برنامه های مذکور توسط مدعوین اعم از نمایندگان اداره آب و فاضلاب منطقه 5، اداره گاز منطقه 2، اداره برق فارابی و خیام، مرکز بهداشت جنوب، اداره کار و رفاه اجتماعی استان تهران، سازمان آتش نشانی، مدیریت بافت تاریخی شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو