مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان:

حدود ۲۵ درصد اقتصاد کشور متاثر از صنعت ساختمان است

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان با بیان نقش مستقیم و غیرمستقیم صنعت ساختمان در بخش‌های مختلف اقتصادی اجتماعی، گفت: هم‌اکنون حدود ۲۵ درصد از اقتصاد کشور متاثر از این بخش است.

حدود ۲۵ درصد اقتصاد کشور متاثر از صنعت ساختمان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا،محمود تیموری در مراسم آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، اظهار کرد: برای تقویت این بخش نیازمند استفاده از صنایع نوین و هوشمندسازی صنایع بوده تا با افزایش طول عمر ساختمان‌ها، ذخیره انرژی، کاهش هزینه‌ها، بر رونق این بخش و توسعه اقتصادی کشور بیافزاییم.

    وی افزود: دولت با فراهم سازی زیرساخت‌های لازم و بخش خصوصی با مشارکت در سرمایه‌گذاری‌ها، به موفقیت و توسعه پایدار این بخش کمک خواهند کرد.

    تیموری برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت وزارت راه و شهرسازی را برای رونق بخش مسکن اعلام کرد و گفت: از برنامه‌های کوتاه مدت وزارتخانه برای رونق این بخش، اعطای تسهیلات کم بهره به اقشار ضعیف و متوسط، انبوه‌سازان و فروش‌های تضمینی انبوه‌سازی است که هم‌اکنون این اقدامات به تصویب رسیده و وارد مرحله اجرائی شده است.

    مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان افزود: وزارت راه و شهرسازی برای حمایت از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات ساختمانی به خصوص فناوری‌های نوین نیز، برنامه‌هایی در دست اجرا دارد.

    تیموری، تعاملات بین دستگاهی در داخل کشور و هم‌چنین ارتباط با کشورهای همسایه و پیشرفته جهان را برای ورود فناوری‌های نوین، الزام مهم دیگری برای توسعه این بخش اعلام کرد.

    چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی عصر دوشنبه با حضور 70 شرکت داخلی و نمایندگی کشورهای خارجی و تنی چند از مسوولان استانی و شرکت کنندگان در محل نمایشگاه بین‌المللی گلستان در گرگان گشایش یافت.

    همزمان با فعالیت این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه تخصصی "آسانسور و بالابر، قطعات و تجهیزات جانبی" و "درب و پنجره و ماشین آلات وابسته" نیز آغاز به کار کرد.

    در این نمایشگاه‌ها نمایندگی شرکت‌هایی از کشورهای چین، آلمان، ترکیه، فنلاند، ایتالیا، اتریش، بلژیک و اوکراین و هشت استان گلستان، تهران، البرز، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی تولیدات خود را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار