مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت هزار واحد مسکن مددجویی در بوشهر

عصر ساختمان-استاندار بوشهر گفت: باوجود محدودیت‌های منابع اعتباری اما دولت در راستای رفع مشکلات اقشار کم‌درآمد ساخت هزار واحد مسکونی و ۲.۵ میلیارد تومان جهیزیه نوعرسان افراد تحت‌پوشش کمیته‌امداد این استان را در سال‌ جاری انجام داده است.

ساخت هزار واحد مسکن مددجویی در بوشهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، عبدالکریم گراوند پیش‌ازظهر امروز در آیین واگذاری 500 واحد مسکونی مددجویی کمیته‌امداد به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه کشور اظهار داست: باوجود محدودیت‌های منابع اعتباری اما دولت در راستای رفع مشکلات اقشار کم‌درآمد ساخت هزار واحد مسکونی و 2.5 میلیارد تومان جهیزیه نوعرسان افراد تحت‌پوشش کمیته‌امداد این استان را در سال‌ جاری انجام داده است.

    استاندار بوشهر بیان داشت: بر اساس تفاهم‌نامه کمیته‌امداد با استانداری بوشهر و سازمان برنامه‌و‌بودجه، تفاهم‌نامه احداث دوهزار واحد مسکونی در این استان منعقد شد که با پیگیری‌های انجام شده  در کمترین زمان ممکن کار احداث هزار واحد در استان آغاز شد.

    وی با بیان اینکه از تعداد هزار واحد مسکونی، 500 واحد دیگر در دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: انتظار می‌رود بر اساس تفاهم‌نامه موجود، زمینه احداث هزار واحد مسکونی این تفاهم‌نامه سال آینده عملیاتی شود.

    گراوند گفت: تاکنون از محل سفر اسفندماه هیات دولت به استان بوشهر، 500 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است که این میزان اعتبار، در کنار اعتبار جذب شده از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به 600 میلیارد تومان افزایش یافته است.

    وی یادآور شد: هرچند باتوجه به جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه امکان انجام بسیاری از طرح‌ها وجود ندارد، اما با همت بلند دولت و با وجود همه مشکلات اقتصادی کارهای بزرگی در بخش محرومیت‌زدایی انجام شده است.

    استاندار بوشهر ادامه داد: دولت بر اساس مبانی فکری جمهوری اسلامی، که رسیدگی به امور محرومان در اولویت فعالیت‌هایش قرار دارد، همواره توجه خاصی به خانواده‌های محروم جامعه و به‌خصوص خانواده‌های کمیته‌امداد دارد.

    وی تأکید کرد: دولت مشکلات و گرفتاری‌های نظام اداری را ندید اما محرومان و مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار