مدیران خودروعصر اعتبار

۱۶۸ واحد مسکن برای مددجویان قزوین ساخته شده است

عصر ساختمان- ساخت ۳۱۵ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قزوین در دستور کار قرار دارد که از این میان ۱۶۸ واحد ساخته شده است.

۱۶۸ واحد مسکن برای مددجویان قزوین ساخته شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین  اظهار داشت: از این تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده 106 واحد در روستاها و 62 واحد در شهر ساخته شده است.

    ابوالفضل خاکباز افزود: برای کمک هزینه خرید مسکن به مددجویان خانوار ایتام وسه نفره شهری 300 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 300 میلیون ریال تسهیلات صندوق امداد ولایت با سود صفر پرداخت شد.

    وی همچنین به تعمیر و بازسازی 883 واحد منازل مسکونی در شهرها و روستاهای استان قزوین اشاره کرد و گفت: این تعداد از واحدها با کمک هزینه شخصی و تسهیلات کمیته امداد ولایت بازسازی و تعمیر شده که عمدتا در حوزه مرمت دیوارهای جانبی است.

    خاکباز در خصوص ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان‌های استان نیز اظهار داشت: 14 واحد مسکونی در شهرستان آوج، 15 واحد مسکونی در شهرستان تاکستان و همچنین 12 واحد مسکونی در شهرستان بویین زهرا در دستور کار قرار گرفته و در مراحل تکمیلی است.

    این مسئول به کمک‌های مجمع خیرین استان اشاره کرد و گفت: از بیشتر خیران مسکن ساز در استان دعوت شده تا در واگذاری اراضی شهرداری مساعدت‌های لازم را انجام دهند تا بتوانیم هرچه سریع تر به نیاز خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد پاسخ دهیم.

    کمیته امداد قزوین دارای 30 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی