مدیران خودروعصر اعتبار

۹۰ درصد واحدهای تولید تیرچه و بلوک در کهگیلویه وبویراحمد مجوز استاندارد ندارند

عصر ساختمان- معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۹۰ درصد واحدهای تولید تیرچه و بلوک در استان فاقد مجوز استاندارد هستند.

۹۰ درصد واحدهای تولید تیرچه و بلوک در کهگیلویه وبویراحمد مجوز استاندارد ندارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس ، سید انتظام سهمگین در جمع خبرنگاران با اشاره به تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد در واحدهای تولیدی استان کهگیلویه وبویراحمد، گفت: مصالح غیر استاندارد تولید شده در پروژه‌های عمرانی استفاده می‌شود که این وضعیت نگران کننده است.

    معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم آموزش واحدهای تولید مصالح ساختمانی در استان تأکید کرد و افزود: دو کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی و کمیته آموزش برای آموزش تولیدکنندگان مصالح فعال می‌شود.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه 84 واحد تولید شن و ماسه پروانه  بهره‌برداری از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دریافت کردند، گفت: از این تعداد 43 واحد مجوز استاندارد دریافت کردند و 22 مورد فاقد مجوز هستند.

    این مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه تیرچه و بلوک سقفی و عمودی جزء مصالح مهندسی ساختمان محسوب نمی‌شود، افزود: از این نوع مصالح ساختمانی در ساخت و سازها استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده می‌شود که بیش از 90 درصد واحدهای تیرچه و بلوک فاقد مجوز استاندارد هستند.

    سهمگین ادامه داد: از تعداد 9 واحد تولید بتن آماده 4 واحد دارای استاندارد هستند، ضمن اینکه تنها دو واحد تولید آجر در استان وجود دارد که هر دو فاقد مجوز استاندارد هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی