مدیران خودروعصر اعتبار

تملک ۳۰هزار متر از املاک معارض خط ۷ مترو

عصر ساختمان- تملک معارضین خط ۷ مترو با هزینه ۱۰۹ میلیارد تومان و خریداری ۳۰هزار متر عرصه برای احداث تمام ایستگاه های منطقه ۱۱ انجام شد.

تملک ۳۰هزار متر از املاک معارض خط ۷ مترو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر ، نصراله آبادیان احداث خط 7 مترو و بهره برداری از آن را که در آینده نزدیک انجام خواهد شد ؛ اتفاق بسیار مثبتی برای توسعه حمل و نقل عمومی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در بخش مرکزی شهر تهران دانست و افزود: جغرافیای منطقه 11 و وجود مراکز مهم حکومتی ، راسته های تجاری و بورس تخصصی کالای پزشکی ، ورزشی ، صوتی و تصویری ،لوازم خانگی و ... توجه به حمل و نقل عمومی به ویژه توسعه خطوط مترو را حائز اهمیت کرده است.

    شهردار منطقه 11 با بیان این که بیشترین ایستگاه های خط 7 در محدوده منطقه 11 واقع شده است ؛ از تملک 23 معارض در مسیر احداث ایستگاه ها ،تأسیسات ، خروجی ها ، هواکش و پله های اضطراری خبر داد.

    به گفته آبادیان در خط هفت مترو که از منطقه 11 در حال عبور است ؛ 7 ایستگاه از مجموع 18 ایستگاه این خط در محدوده این منطقه قرار گرفته که این موضوع علاوه بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ساکن در محله های مرکزی شهر تهران ؛ سهولت دسترسی به مسیرهای مورد نظر را برای تمام شهروندان فراهم کرده است.

    شهردار منطقه 11 همچنین خاطر نشان کرد : اقدامات منطقه بر اساس اسناد بالا دستی و راهبردی برنامه 5 ساله دوم در دست اجراست و تملک و خریداری 23 پلاک معارض مترو با مساحت  عرصه  30هزار متر شامل 8 قطعه فضای سبز و املاک تجاری ،اداری ،مسکونی وتعمیرگاه  با هزینه 109 میلیارد تومان بر اساس این برنامه انجام شده است.

    او همچنین یاد آور شد : بیشترین خریداری عرصه برای احداث ایستگاه مترو در بخش جنوبی منطقه واقع در محدوده ناحیه چهار به متراژ 18هزار و 478 متر انجام و در محدوده ناحیه سه 9هزار و 430 متر و در محدوده ناحیه دو1658 متر تملک شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو