مدیران خودروعصر اعتبار

بهادری مطرح کرد:

توجیه اقتصادی الحاق واحدهای باقی مانده مسکن مهر به طرح ملی مسکن

عصر ساختمان-عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: الحاق واحدهای باقی مانده مسکن مهر به طرح ملی مسکن در شرایط کنونی توجیه اقتصادی و فنی دارد، زیرا با گرانی مسکن، مردم برای خرید خانه به سمت شهرهای جدید هدایت شده اند.

توجیه اقتصادی الحاق واحدهای باقی مانده مسکن مهر به طرح ملی مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای استفاده از ظرفیت های مسکن مهر در طرح ملی مسکن، گفت: در شرایط کنونی بخشی از ساختمان های پروژه مسکن مهر در شهرستان‌های مختلف به صورت نیمه تمام باقی مانده و وزارتخانه تکمیل آن ها را از اولویت خارج کرده است.

    وزارت راه و شهرسازی به دنبال استفاده از ظرفیت های موجود مسکن مهر در طرح ملی مسکن است

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حال وزارت راه و شهرسازی به دنبال آن است که از ظرفیت های موجود مسکن مهر در طرح ملی مسکن استفاده کند، به این صورت که واحدهای تکمیل نشده مسکن مهر را در قالب طرح ملی تکمیل و به متقاضیان به فروش برساند.

    وی تصریح کرد: توقف ساخت بخشی از واحدهای مسکن مهر دلایل متفاوتی داشت، مشکلات حقوقی، عدم تقاضای مشتریان برای خرید  و نبود زیرساخت های فنی و عمرانی دلایلی بود که این پروژه ها را متوقف کرد، اما در شرایط کنونی وضعیت تغییر کرده است.

    توجیه فنی الحاق واحدهای باقی مانده مسکن مهر به طرح ملی مسکن

    در دو سال اخیر قیمت مسکن در کلانشهرها افزایش چشمگیری داشته و این مسئله موجب شده که مردم برای خرید مسکن به سمت مناطق حومه ای و شهرهای جدید هدایت شوند، بنابر این الحاق واحدهای باقی مانده مسکن مهر به طرح ملی مسکن در شرایط کنونی توجیه اقتصادی و فنی دارد
    بهادری ادامه داد: در دو سال اخیر قیمت مسکن در کلانشهرها افزایش چشمگیری داشته و این مسئله موجب شده که مردم برای خرید مسکن به سمت مناطق حومه ای و شهرهای جدید هدایت شوند، بنابر این الحاق واحدهای باقی مانده مسکن مهر به طرح ملی مسکن در شرایط کنونی توجیه اقتصادی و فنی دارد.

    سرمایه های انباشت شده مسکن مهر از رکود خارج خواهد شد

    این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: الحاق واحدهای باقی مانده مسکن مهر به طرح ملی مسکن موجب می شود که سرمایه های انباشت شده در مسکن مهر، بار دیگر به جریان بیفتد و عملا این سرمایه ها از رکود خارج خواهد شد.

    شهرهای جدید ظرفیت فنی و زیرساختی لازم را برای اجرای طرح ملی مسکن ندارند

    عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به تمرکز دولت برای اجرای طرح ملی مسکن در شهرهای جدید، تصریح کرد:  به نظر من این مناطق ظرفیت فنی و زیرساختی لازم را برای اجرای طرح ملی مسکن ندارند و شهرهای جدید امروز به خوابگاه هایی برای کارمندان تبدیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار