مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شورای شهر تهران مطرح کرد؛

آخرین وضعیت ساخت ساختمان پلاسکو

عصر ساختمان- گلپایگانی گفت: ما زمانی جلوی احداث ساختمان پلاسکو را گرفتیم که این ساختمان پروانه نداشت.

آخرین وضعیت ساخت ساختمان پلاسکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در آیین امضای تفاهم‌نامه بین ستاد مناسب‌سازی معابر شهرداری تهران با شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ جهت ارائه تخفیف به معلولان و افراد کم توان با تأکید بر اینکه در جلسه دو روز گذشته گزارش مفصلی از آخرین اقدام‌های ستاد مناسب‌سازی شهرداری تهران ارائه شد، گفت: یکی از وظایف ستاد مناسب‌سازی شهرداری تهران رسیدگی به وضعیت معلولان و افراد کم توان است و ما برای آن که بتوانیم به «تهران شهری برای همه برسیم» فرصت‌های زیادی داریم.

    او ادامه داد: باید همه ما در مدیریت شهری تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و اصحاب رسانه نیز ما را همراهی کنند تا اقدامات ما در ستاد مناسب‌سازی معابر پایتخت را داشته باشند.

    گلپایگانی تصریح کرد: انعکاس درست اخبار ستاد مناسب‌سازی معابر پایتخت موجب می‌شود که تلاش‌های ما دیده شود و دیده شدن تلاش‌ها کمک می‌کند که اعتبارات ما در این حوزه بیشتر شود.

    معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در بودجه اصلاحی سال 99 باید شورای شهر تهران ظرفیت‌های ستاد مناسب‌سازی را مورد توجه قرار دهد، گفت: ما وظیفه اداری خود را در مناسب‌سازی معابر پایتخت برای افراد معلول و کم توان انجام می‌دهیم، اما باید بدانیم در کنار وظایف اداری ما یک وظیفه انسانی نیز داریم که همین وظیفه انسانی موجب شد که جهت ارائه تخفیف سفر با شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ تفاهم نامه امضا کنیم.

    او افزود: من باید به نمایندگی از شهرداری تهران از این اقدام تشکر کنم و باید به این نکته اشاره کنم نظر به اینکه در این شرایط اقتصادی و بدهی 60 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران در دوره گذشته ما توانستیم بودجه ستاد مناسب‌سازی شهرداری را 3.6 برابر افزایش دهیم که این کار سختی بود.

    گلپایگانی با اشاره به مناسب‌سازی ساختمان‌های دولتی گفت: در این حوزه باید به ساختمان مجلس اشاره کنم که 20 سال پیش در زمان بازدید من از روند ساخت زمانی که گفتم پروانه ساختمانی مجلس را می‌توانم ببینم همه به من خندیدند، اما باید امروز بگویم به تمام ساختمان‌های اداری و ارگانی نیز موظف به دریافت پروانه ساختمانی هستند.

    معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو گفت: ما زمانی جلوی احداث ساختمان پلاسکو را گرفتیم که این ساختمان پروانه نداشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار