مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن برای طلاب استان اردبیل احداث می‌شود

عصر ساختمان- جانشین موسسه خدمات طلاب و روحانیون گفت: با مشارکت بنیاد مسکن برای طلاب استان اردبیل مسکن احداث می‌شود.

مسکن برای طلاب استان اردبیل احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام علی رفیعی در جلسه بررسی مشکلات مسکن طلاب استان اردبیل اظهار داشت: موسسه خدمات طلاب و روحانیون در سال 70 به امر مقام معظم رهبری تشکیل شده که رئیس این موسسه آیت‌الله ربانی بوده و هدف آن ایجاد بستر مناسب برای احداث مسکن یرای طلاب و روحانیون فاقد مسکنی که فقط به امر حوزوی پرداخته و کارمند نیستند، است.

    وی با بیان اینکه ساختمان‌های احداثی بنیاد مسکن واقعا با سایر ادارات متفاوت است و قابل قیاس نیست ،گفت: ما می‌خواهیم از این ظرفیت استان در احداث مسکن برای طلاب استفاده کنیم و مشکلات آنها را در اینحوزه برطرف کنیم.

    جانشین موسسه خدمات طلاب و روحانیون از حضور 500 نفر طلبه فاقد مسکن در سطح استان خبر داد و افزود: 176 نفر آنها در مرکز استان اردبیل و مابقی در سایر شهرستان‌های استان هستند که در زمینه تامین مسکن آنها باید اقدامات اساسی به کار گرفته شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه این نهاد وظیفه ایجاد و حمایت از احداث مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر را دارد و تفاهم‌نامه‌ای به این منظور مکتوب است، تصریح کرد: با ارائه تسهیلات لازم در روستاها و شهرهای زیر25 هزار نفر برای روحانیون معرفی شده از طرف موسسه اقدامات لازم را انجام دهیم.

    فرهاد سبحانی از آمادگی واگذاری 72 واحد مسکن در شهر اردبیل و 24 واحد در شهرستان نیر تا پایان آبان به طلاب خبر داد و بیان کرد:در شهرهای نمین و بیله‌سوار با تعهد ارائه زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه تسهیلات و کمک‌های حمایتی مربوط به ساخت مسکن توسط این نهاد انجام خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو