مدیران خودروعصر اعتبار

انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی با هماهنگی استاندار کردستان صورت گرفت

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: انتخاب شهرام ملکی مدیر کل جدید راه و شهرسازی کردستان با هماهنگی کامل با مجموعه مدیریتی استان به ویژه شخص استاندار صورت گرفته است.

انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی با هماهنگی استاندار کردستان صورت گرفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر ، محمد سعید ایزدی در خصوص روند انتخاب مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان کردستان گفت: انتخاب مدیر کل جدید برای راه و شهرسازی استان کردستان با هماهنگی مدیریت ارشد استان به ویژه شخص استاندار صورت گرفته است.

    وی در پاسخ به این سوال که نسبت به اعتراض نمایندگان مردم کردستان در خصوص انتصاب مدیر کل جدید راه و شهرسازی وزارت خانه چه واکنشی داشته است، عنوان کرد: این انتصاب در چهارچوب قانون بوده و این جزو اختیارات وزارت راه و شهرسازی است و هماهنگی های لازم با استاندار کردستان کردستان در این خصوص انجام شده است.

    وی در پاسخ به این سوال که چرا از میان مجموع مدیران استانی فردی به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی منصوب نشد، بیان کرد: این جزو اختیارات وزیر است و به همین دلیل مجموعه به این نتیجه رسید که این انتصاب به نفع استان کردستان است.

    به دنبال انتصاب شهرام ملکی به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان، دو نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نسبت به این انتصاب واکنش نشان داده و از این انتصاب انتقاد کردند.

    سید احسن علوی نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران و حمدالله کریمی نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران از انتصاب مدیر کل غیربومی برای راه و شهرسازی استان کردستان انتقاد کرده و خواستار هماهنگی بیشتر در این زمینه شده بودند.

    شهرام ملکی مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان کردستان در روزهای میانی هفته گذشته حکم مسئولیت گرفت و طی مراسمی با حضور معاون وزیر در سنندج معرفی شد و جای محمد صادق وجدی را گرفت.

    در حالی که یکی از شعارهای دولت روحانی از زمان آغاز به کار تاکنون استفاده از مدیران بومی در ادارات و سازمان های دولتی این استان است، ولی انتخاب جدید برای راه و شهرسازی کردستان لرستانی و همشهری استاندار است و به همین دلیل انتقادهای زیادی در این راستا مطرح شد.

    بعد از این انتصاب واکنش های مختلفی در خصوص این انتصاب صورت گرفت و علاوه بر اعتراض رسمی دو نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نیز مسائل مختلفی در این خصوص مطرح شد.

    محمد صادق وجدی مدیر کل سابق راه و شهرسازی کردستان که از زمان دولت قبلی عهده دار این مسئولیت بود، بعد از رفتن از کردستان به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز منصوب شده و در این استان فعالیت می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار