مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۱۱۰۶ واحد مسکن «محرومین» در خراسان‌جنوبی

عصر ساختمان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: یک هزار و ۱۰۶ واحد مسکن محرومان در استان تکمیل و آماده بهره‌برداری است که در برخی از این واحدها مردم مستقر شده که به احتمال زیاد در سفر نوبخت به استان، تعدادی از این واحدها به‌طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۱۱۰۶ واحد مسکن «محرومین» در خراسان‌جنوبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم امروز اظهار داشت: سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن محرومان از محل سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خراسان‌جنوبی، ساخت پنج هزار واحد مسکونی بوده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی به تشریح آخرین وضعیت ساخت پنج هزار واحد مسکونی ویژه محرومان استان خراسان‌جنوبی پرداخت و بیان داشت: تاکنون شش هزار و 214 پرونده برای دریافت تسهیلات مسکن محرومان در روستا‌های استان تشکیل شده است.

    آسمانی‌مقدم با بیان اینکه از این تعداد چهار هزار و 795 پرونده به بانک‌ها معرفی و چهار هزار و 655 پرونده موفق به انعقاد قرار داد با بانک‌‌ها شده است، افزود: واحدهای مسکونی محرومان در مناطق روستایی با متراژ 40 تا 60 متر احداث و به ازای هر واحد مسکونی 25 میلیون تومان کمک بلاعوض و 40 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

    وی تبیین کرد: عملیات اجرایی چهار هزار و 507 واحد مسکن محرومان در روستا‌های استان شروع شده که از این تعداد سه هزار و 802 واحد به مرحله فنداسیون، سه هزار و 75 واحد به مرحله دیوار چینی، دو هزار و 377 واحدبه مرحله اجرای سقف و یک هزار و  770 واحد به مرحله سفت‌کاری رسیده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه یک هزار و  106 واحد مسکن محرومان در خراسان‌جنوبی تکمیل و آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: در برخی از این واحدها مردم مستقر شده‌اند که به احتمال زیاد در سفر نوبخت به استان، تعدادی از این واحدها به‌طور رسمی به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

    آسمانی‌مقدم مطرح کرد: براساس آخرین سرشماری انجام شده در سال 1395 در خراسان‌جنوبی 88 هزار و 835 واحد روستایی در استان شناسایی شد که از این تعداد 40 هزار واحد مستحکم‌ و مقاوم‌سازی شده، در 12 هزار و 900 واحد از مصالح کم‌دوام و در36 هزار واحد روستایی از مصالح کاملا بی‌دوام و غیرمقاوم استفاده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار