مدیران خودروعصر اعتبار

شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک تذکر گرفت

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران به شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و ایجاد شرایط نامناسب برای تردد شهروندان تذکر داد.

شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک تذکر گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در تذکری در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر اظهار داشت: توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک سبب ایجاد شرایط نامناسب تردد شهروندان در خیابان 15 خرداد و چهارراه گلوبندک شده است.

    وی افزود: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین شهردار منطقه 12 باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد تا مشکل شهروندان برطرف شود.

    صدراعظم نوری ادامه داد: در بازدید از خیابان 15 خرداد به سمت خیابان خیام در محدوده شهرداری منطقه 12 شاهد شرایط نامناسب تردد شهروندان از این خیابان و پیاده‌رو بوده‌ایم که متاسفانه به دلیل توقف چندساله پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و باقی مانده کارگاه عمرانی آن نیمی از عرض پیاده‌رو مسدود شده و افراد پیاده به سختی این مسیر را طی می‌کنند.

    وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که وجود دست‌فروشان و سد معبرهایی که از سوی آنان و مغازه‌داران ایجاد شده تردد را به شدت با مشکل همراه ساخته است.

    عضو شورای شهر تاکید کرد: به دلیل تجاوز کارگاه عمرانی به بخشی از این خیابان و کم عرض کردن آن در مسیر انتهایی خیابان 15 خرداد به سمت چهارراه گلوبندک ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود و این درحالی است که محل توقف اتوبوس‌های شهری نیز دقیقا در همان نقطه است و وضعیت عبور و مرور را بسیار سخت و در عین حال خارج از چارچوب و نظم می‌کند.

    نوری گفت: از شهرداری منطقه 12 و معاونت فنی و عمرانی می‌خواهم نسبت به بررسی وضعیت پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک که ظاهرا پیشرفت آن 60 در صد است اقدام و برنامه تکمیل و بهره‌برداری از آن را اعلام کنند.

    وی بیان داشت: همچنین باید نسبت به ساماندهی وضعیت عبور و مرور عابران و خودروها در راستای جمع‌آوری و ساماندهی تجهیزات کارگاهی ساختمان‌های محدوده اقدام شود.

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: همچنین باید نسبت به پاکسازی معابر اعلام‌شده از مشاغل سیار و انتقال آنها به مکانی مناسب و رفع مزاحمت به سرعت اقدام شود و گزارش به شورای شهر انعکاس یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار