مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای ۱۸ پروژه عمرانی، راهسازی، درمانی و آبرسانی ‌توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

عصر ساختمان- مدیرعامل موسسه الهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: این قرارگاه ۱۸ پروژه در زمینه‌های عمرانی، درمانی، راهسازی و آبرسانی در دست اجرا دارد که بخشی از این پروژه‌ها امسال افتتاح می‌شود.

اجرای ۱۸ پروژه عمرانی، راهسازی، درمانی و آبرسانی ‌توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    ه گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم ، جواد زارع‌پور با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) طرح‌های مهمی در عرصه‌های مختلف در دست اجرا دارد اظهار داشت: در استان بوشهر طرح بزرگراه برازجان، گناوه و دیلم توسط موسسه الهادی در حال اجراست که امسال 40 کیلومتر آن به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی اجرای بزرگراه کنگان به دیر را از دیگر طرح‌های این موسسه دانست و تصریح کرد: این طرح 23 کیلومتری در حال تکمیل است که به زودی تحویل می‌شود.

    مدیرعامل موسسه الهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اجرای بزرگراه دیر به بوشهر خاطر نشان کرد: این بزرگراه روند اجرایی مطلوبی دارد که قطعات 12 و 13 این طرح راهسازی امسال تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود.

    زارع‌پور آبرسانی به جم را از دیگر طرح‌های دردست اجرا دانست و افزود: اگر مشکل اعتباری این طرح برطرف شود خط انتقال این طرح آبرسانی به اتمام می‌رسد.

    وی با بیان اینکه تعهد قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در اجرای بیمارستان دیر انجام شده گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ساختمان بیمارستان دیر نیمه نخست امسال تحویل می‌شود.

    مدیرعامل موسسه الهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اجرای 18 پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی تصریح کرد: این طرح‌ها که با سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومان در حال اجرا است در زمینه آزاد راه، راه‌آهن، بیمارستان و آبرسانی است.

    زارع‌پور با اشاره به اجرای بیمارستان 600 تختخوابی خرم‌آباد افزود: 660 کیلومتر خط ریلی و 500 کیلومتر آزاد راه و بزرگراه در دست اجرا است که بخشی از این طرح‌ها امسال تکمیل می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو