مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار تهران:

امیدواریم لایحه درآمد پایدار زودتر به نتیجه برسد

عصر ساختمان- حناچی گفت: یکی از مهمترین تحولات سه دهه اخیر برای شهرداری تهران در مجلس در حال رقم خوردن است و امیدواریم که لایحه درآمد پایدار زودتر به نتیجه برسد.

امیدواریم لایحه درآمد پایدار زودتر به نتیجه برسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیروز حناچی شهردار پایتخت صبح امروز در سومین همایش و نمایشگاه شهر هوشمند که در برج میلاد برگزار شد، گفت: در شرایطی هستیم که جمعیت جوان و تحصیل‌کرده ما نسبت به کشور‌های دیگر بیشتر است.

    شهردار تهران تصریح کرد: موضوع مهمی که برای کشور می‌تواند فرصت باشد و اگر استفاده نشود می‌تواند تبدیل به تهدید شود همان جمعیت جوان است که استفاده از آن یک حرکت هوشمندانه است.

    حناچی افزود: وظیفه ما در شهرداری تهران علاوه بر سرویس‌دهی به شهروندان ایجاد یک محیط کسب و کار برای این حوزه هم هست.

    او با بیان اینکه ما یکی از اصلی‌ترین شتاب‌دهندگان شهر تهران هستیم، اظهار کرد: ایجاد محیط مناسب برای کسانی که به مردم خدمات می‌دهند از وظایف ماست.

    شهردار تهران خاطر نشان کرد: به زودی لایحه‌ای را به شورای شهر ارسال می‌کنیم که در این لایحه فضای مناسبی را برای استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کنیم.

    حناچی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین تحولات سه دهه اخیر برای شهرداری تهران در مجلس در حال رقم خوردن است و امیدواریم که لایحه درآمد پایدار زودتر به نتیجه برسد.

    او با بیان اینکه در شهرداری تهران برنامه مفصلی را پیش بینی کردیم تا در جهت هوشمندسازی حرکت کنیم، بیان کرد: اصلی‌ترین آن تشکیل شورای راهبردی شهر است که متشکل از افراد تأثیرگذار است و برنامه‌های تهران در این شورا به تصویب می‌رسد.

    شهردار تهران با بیان اینکه در شهر هوشمند 2019 شهرداری تهران تلاش زیادی کرد و در نهایت 6 کاندیدا‌ی نهایی این نمایشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

    حناچی با اشاره به برگزاری گذر نوآوری در میدان هفت تیر ادامه داد: به زودی چنین فضا‌هایی را در مترو هم ایجاد می‌کنیم تا شهروندان خدمات دریافت کنند.

    او ادامه داد: شرکت‌هایی که در حوزه خدمات شهری فعالیت می‌کنند در این فضا‌ها با هم آشنا می‌شوند.

    شهردار تهران با بیان اینکه یکی از چالش‌های شهری پسماند است، اظهار کرد: در این دوره ورود 7 هزار تن زباله به آرادکوه را به 6 هزار تن کاهش دادیم و امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که  پسماند را دفن نکنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار