مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین به زودی آغاز می شود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن مهر از ۳۰ آذرماه در استان قزوین یک هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی در قزوین ساخته می شود.

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین به زودی آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، ابراهیم مبارک قدم اظهارداشت: در اجرای این طرح سهم استان تعداد 9 هزار و 478 واحد مسکونی است که 2 هزار و 920 واحد برای شهرهای بالای 100 هزار نفر، سه هزار و 464 واحد برای شهرهای کمتر از 100 هزار نفر و سه هزار و 94 واحد نیز برای بافت‌ها ناکارآمد شهری و بافت فرسوده است.

    وی بیان کرد: برای اجرای این طرح بیش از 25 هکتار زمین در داخل شهرهای استان قزوین لازم است که برای تامین آن اقدام کرده ایم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح، احداث یک هزار و 950 واحد مسکونی در 10 شهر استان پیش بینی شده که متقاضیان براساس ضوابط و سیاست‌های اعلام واگذاری مسکن می ‌توانند در سامانه ای که روزهای آینده اعلام می‌شود، ثبت نام کنند.

    مبارک قدم اظهارداشت: این واحدها بین 150 تا 200 میلیون تومان هزینه خواهد داشت که 75 میلیون تومان به صورت تسهیلاتبه متقاضیان پرداخت می شود.

    مبارک قدم در خصوص تامین مسکن در استان در سالهای گذشته اظهارداشت: احداث 58 هزار و 784 واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه‌های سه ‌جانبه، تعاونی‌ها و خود مالک و مسکن مهر در استان اختصاص داده شد که  44 هزار و 288 واحد در شهرهای بالای 25 هزار جمعیت، تعداد پنج هزار و 654 واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و تعداد هشت هزار و 842 واحد نیز در بافت ناکارآمد شهری در نظر گرفته شده است.

    وی اضافه کرد: واحدهای احداث شده در بافت ناکارآمد شهری و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت در استان تکمیل شده و 39 هزار و 318 واحد در شهرهای با جمعیت بیش از 25 هزار نفر نیز تحویل شده است.

    مبارک قدم گفت: امسال هم 425 واحد مسکن مهر تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است و تا پایان سال جاری یک هزار و 110 واحد به پایان رسیده و تحویل می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو