مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار زنجان:

شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ملی زنجانی‌ها بررسی می‌شود

عصر ساختمان- استاندار زنجان گفت: ثبت نام بیش از چهار هزار متقاضی برای طرح اقدام ملی مسکن در مدت ۴۰ دقیقه انجام شد و این موضوع در بین شهروندان نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ملی زنجانی‌ها بررسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان افزود: بر این اساس باید وضعیت ثبت نام شدگان به صورت دقیق بررسی و در این میان افراد فاقد شرایط لازم شناسایی، از لیست خارج و افراد مستحق از مزایای طرح بهره‌مند شوند.

    وی اضافه کرد: برای ثبت نام در این طرح شرایط و ضوابطی اعلام شد که افراد مختلفی نسبت به ثبت نام اقدام کردند و در حالی که ممکن است برخی ها موارد لازم را رعایت نکرده باشند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

    ثبت نام برای چهار هزار و 920 واحد سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن روز شنبه /23 آذر/ انجام شد.

    حقیقی همچنین ادامه داد: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی و عضو این کارگروه در پیشبرد برنامه ها نقش بسزایی دارد و در این راستا اهتمام جدی باید داشته باشند.

    وی یادآوری کرد: بر این مبنا، پاسخ استعلام های ارائه شده به ویژه از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان نباید ابهام داشته باشد بلکه پاسخ ها باید به صورت شفاف اعلام شود.

    استاندار زنجان اظهار داشت: همه مسؤولان عضو کارشناسی این کارگروه به ویژه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی وظیفه دارند در جلسات حضور داشته باشند و پرونده های مطرح شده را امضا  کند.

    به گفته استاندار زنجان ، این آمادگی وجود دارد جلسات کارگروه  به طور مستمر و با هدف جبران کسری های به وجود آمده برگزار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی