مدیران خودروعصر اعتبار

شهریاری:

افزایش تسهیلات خرید در اقتصاد بازار مسکن مثبت است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش تسهیلات خرید مسکن در اقتصاد بازار مسکن مثبت است، اما این مسئله، در خصوص تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد و ضعیف به صلاح نیست.

افزایش تسهیلات خرید در اقتصاد بازار مسکن مثبت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدکمال الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موافقت بانک مرکزی برای افزایش تسهیلات خرید مسکن، گفت: افزایش وام خرید مسکن به صورت طبیعی قدرت خرید مردم را بالا می برد، بنابر این تقاضا برای خرید مسکن افزایش یافته و این مسئله موجب رونق بازار و در عین حال موجب افزایش قیمت ها خواهد شد.

    افزایش تسهیلات خرید در اقتصاد بازار مسکن مثبت است

    نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش تسهیلات خرید مسکن در اقتصاد بازار مسکن مثبت است، اما این مسئله، در خصوص تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد و ضعیف به صلاح نیست.

    بهترین راه کار این است که تسهیلات خرید مسکن افزایش یافته و قدرت مالی مردم بالا برود تا اقشار متوسط جامعه بتوانند اقدام به تأمین مسکن مورد نیاز کنند
    وی گفت: به نظر من بهترین راه کار این است که تسهیلات خرید مسکن افزایش یافته و قدرت مالی مردم بالا برود تا اقشار متوسط جامعه بتوانند اقدام به تأمین مسکن مورد نیاز کنند.

    شهریاری ادامه داد: اما دولت همزمان با افزایش تسهیلات خرید مسکن، باید راه کار مناسبی را برای تأمین مسکن اقشار ضعیف بیاندیشد، زیرا با بالا بردن میزان وام خرید مسکن، قیمت خانه بالا رفته و بخشی از جامعه نمی توانند اقدام به تأمین مسکن کنند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بنابر این دولت باید ضمن افزایش وام خرید مسکن و افزایش قدرت مالی اقشار میانی جامعه، زمینه را برای خانه دار کردن اقشار ضعیف فراهم کند.

    ارائه زمین رایگان و ارائه تسهیلات با سود کم راه کار بالا بردن توان مالی اقشار ضعیف جامعه

    عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: ارائه زمین رایگان به متقاضیان و ارائه تسهیلات با سود کم بخشی از راه کارهای موجود با بالا بردن توان مالی اقشار ضعیف جامعه است تا از این طریق آن ها خانه دار شوند، البته در شناسایی این اقشار باید دقت لازم صورت گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار