مدیران خودروعصر اعتبار

رییس کمیسون عمران:

روند ساخت و تکمیل ساختمان پلاسکو در کمیسیون بررسی شد

عصر ساختمان- رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه روند عملیات اجرایی ساختمان پلاسکو با مشکلاتی روبرو است گفت: روند ساخت و تکمیل ساختمان پلاسکو در کمیسیون بررسی شد.

روند ساخت و تکمیل ساختمان پلاسکو در کمیسیون بررسی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، «محمدرضا رضایی‌کوچی» اظهار کرد: طبق برنامه و زمانبندی قرار بود امروز رییس بنیاد مستضعفان در کمیسیون عمران حضور یابد ولی به دلیل همراهی با وزیر راه برای سرکشی از بزرگراه تهران شمال، حضور نیافت.

    وی افزود: سازمان بنیاد مستضفان به عنوان مالک پلاسکو پاسخگوی تاخیر در تکمیل ساختمان جدید است، به همین دلیل از پرویز فتاح رییس آن سازمان دعوت کردیم که در جلسه مشترکی با دیگر نهاد های متولی در کمیسیون عمران حضور یابد.

    رضایی‌کوچی ادامه داد: امروز جلسه کمیسیون بدون حضور مدعوین برگزار و در خصوص دستورات جلسه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و پلاسکو در اولویت این جلسه بود.

    رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از بررسی کمیسیون مشخص شد، نقشه های اولیه آماده شده است و باید نظام مهندسی و آتش نشانی نقشه ها را تایید کنند و در اختیار شهرداری منطقه قرار دهند که پروانه کار صادر شود.

    وی افزود: هرچند بنیاد مستضعفان از قبل کار را شروع کرده بود، یعنی  5 طبقه منفی و چهار طبقه روی زمین را ساخته است ولی چون پلاسکو پروانه نداشت شهرداری منطقه کار را تعطیل کرد.

    رضایی‌کوچی با بیان اینکه کمیسیون تا روشن شدن تکلیف ساختمان جدید پلاسکو پیگیری خود را ادامه می دهد، گفت: بیش از 700 نفر در موضوع پلاسکو درگیر هستند و کسبه ای که مغازه های خود را از دست داده اند انتظار دارند متولیان امر در موعد مقرر به وعده خود عمل کنند.  

    وی عنوان کرد: مشکلاتی مثل تامین پارکینگ،  نقشه‌ها و موافقت سازمان های مختلف با ادامه کار وجود دارد که باید دقت بررسی شده و کار را به پایان رساند. بر اساس زمان بندی از برنامه عقب هستیم، مردم منتظر تحویل مغازه های خود هستند.

    رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره بررسی بودجه سال 99 هم گفت: بررسی ردیف هایی که به کمیسیون عمران ارجاع شده است را با دقت در حال بررسی هستیم. بودجه قسمت هایی که به حکم اجرا شده است از حدود 110 بند بودجه  50  بند آن به کمیسیون عمران ارجاع شده است و در حال بررسی بند بند آن و در هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی هستیم.

    وی در پایان گفت: قرار بود عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه امروز کمیسیون حضور یابد و به سوال علی ساری نماینده مردم اهواز پاسخ دهد ولی حضور نیافت و نماینده سوال کننده، تقاضا کرد سوالش به صحن علنی فرستاده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار