مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده انتظامی بروجرد:

اعضای یک باند سرقت منازل در بروجرد دستگیر شدند

عصر ساختمان- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۹ نفر از اعضای یک باند سرقت منازل در شهرستان بروجرد دستگیر شدند.

اعضای یک باند سرقت منازل در بروجرد دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، علی‌رضا دلیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: سه نفر از اعضای یک باند سرقت منازل که در محله‌های مختلف شهرستان بروجرد به بیش از 50 منزل مسکونی شهروندان دستبرد زده‌اند، طی عملیات شناسایی دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده‌شده‌اند.

    وی افزود: این سارقان اقدام به سرقت منازل و سپس فروش مال مسروقه به شش مال‌خر کرده که این افراد نیز دستگیرشده‌اند و بیشتر اعضای این باند 9 نفره به دلیل اعتیاد و نیز سابقه کیفری سرقت دست به این جرائم زده‌اند.

    فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: شگردی که این سارقان در سرقت منازل شهروندان به کار می‌بردند به این صورت بوده که اقدام به گذاشتن برگه‌های تبلیغاتی در شکاف درب منازل می‌کردند و پس از یک روز مراجعه کرده و در صورت وجود آن برگه پی به خالی بودن منزل از سکنه می‌بردند و در اقدامی تمامی لوازم منازل مسکونی را به سرقت برده و پس‌ازآن توسط مال‌خرها به فروش می‌رساندند.

    وی از متلاشی کردن شش باند سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بروجرد خبر داد و عنوان کرد: میزان وقوع سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش داشته و نیز میزان کشفیات جرائم با رشد 96 درصدی مواجه بوده است.

    دلیری همچنین با اشاره به دستگیری کلاه‌برداری که اقدام به کلاه‌برداری 12 میلیارد ریالی از شهروندان کرده است، بیان کرد: این فرد با معرفی خود به‌عنوان یک مقام مسئول و معتبر با وسوسه دریافت تسهیلات با نرخ سود چهار درصد 19 شهروند را در دام خود انداخته و مبالغی به ارزش بیش از 120 میلیون تومان از آن‌ها اخاذی کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار