مدیران خودروعصر اعتبار

معاون امور عمرانی استاندار مازندران:

احداث سدهای هراز و گلورد با اولویت پیگیری شود

عصر ساختمان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: احداث سدهای هراز، گلورد و نیز سدهای مطالعاتی کسلیان و زارم رود با اولویت باید پیگیری شود.

احداث سدهای هراز و گلورد با اولویت پیگیری شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، علی نبیان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان با اشاره به این‌که آب از مهم‌ترین موضوعات مازندران در بخش‌های مختلف است بر توجه به مدیریت جامع و پایدار منابع آب تأکید و اظهار داشت: عزم ما بر توجه جدی به آب، مدیریت آب از تولید به مصرف است که تحقق این مهم درگرو مدیریت یکپارچه همه دستگاه‌های مسئول است.

    نبیان، لزوم برنامه‌ریزی بهینه برای توسعه منابع آب، استفاده بیشتر از آب‌های سطحی و جایگزینی آب‌های سطحی با منابع آب زیرزمینی را تأکید کرد و گفت: در این راستا باید انجام طرح‌های اجرایی در حال ساخت سرعت داده شود و تکمیل طرح‌های مطالعاتی با سرعت انجام پذیرد.

    وی بابیان اینکه امسال بحمدالله شرایط ریزش‌های جوی و منابع آب از سنوات گذشته بهتر بوده است، تأکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط و فرمانداران کمک کنند تا کشاورزان در سال جاری مشکلی نداشته باشند و این حمایت‌ها و پیگیری‌ها به‌ویژه در ماه‌های آتی باید بیشتر باشد.

    نبیان، تأکید کرد: باید با آگاهی دادن به مردم آن‌ها را در مدیریت آب مشارکت دهیم تا انشا الله باکار پیشگیرانه درزمینهٔ استفاده صحیح و درست از منابع آب نیاز به برخوردهای قهری نباشد.

    وی، خاطرنشان ساخت: به چاه‌های فاقد پروانه در مناطقی که شرایط لازم را دارا هستند با تمهیداتی که وزارت نیرو اندیشیده با رعایت قانون پروانه داده شود و با چاه‌های مضر برای منافع عموم یقیناً باید برخورد قانونی صورت گیرد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ارتباط با اقتصاد آب یادآور شد: باید تمهیدات مناسبی دریان راستا اندیشیده شود و حفاظت منابع و شورای منطقه‌ای شهرستان به‌صورت مستمر پیگیری شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو