مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی:

۸۵۰ واحد مسکن برای معلولان استان خراسان شمالی ساخته شد

عصر ساختمان:مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی گفت: تاکنون از طرف سازمان بهزیستی استان برای ساخت ۸۵۰ مسکن خانواده‌های دارای معلول کمک شده است.

۸۵۰ واحد مسکن برای معلولان استان خراسان شمالی ساخته شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، رضا اله‌وردی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه جشنواره تئاتر معلولین منطقه کاسپین، اظهار داشت: همچنین تا پایان سال 95 تمام خانواده‌هایی که دارای دو معلول و بالاتر هستند تأمین مسکن می‌شوند.

    اله‌وردی افزود: سازمان بهزیستی استان 74 هزار جمعیت را تحت پوشش دارد که از این تعداد 17 هزار و 490 نفر جزو قشر معلول هستند.

    وی با بیان اینکه هنرنمایشی در بهبود کیفیتی افراد معلول و توانمندسازی آن‌ها تأثیر به‌سزایی دارد، تصریح کرد: سازمان بهزیستی از دهه 80 فعالیت خود در زمینهٔ تئاتر و هنرهای نمایشی ویژه معلولین آغاز کرده است.

    مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: معلولان با بهره‌مندی از توانایی‌های خود در حوزه‌های مختلف هنری و نمایشی هم پای دیگر هنرمندان در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

    اله‌وردی اظهار داشت: هدف تئاتر معلولین برای به صحنه کشیدن یک فکر خلاق توسط افراد معلول و بیان عقاید و افکار آن‌ها بوده که در ذات خود بسیار ارزشمند است.

    وی ایجاد امید و تقویت روحیه را از مهم‌ترین اهداف جشنواره تئاتر معلولین اعلام کرد و افزود: فراهم کردن موجبات و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های معلولان، شایستگی آن‌ها را فراهم می‌سازد.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز در این جشنواره گفت: نگاه‌ها به قشر معلول باید تغییر کند چراکه معلولیت محدودیت نیست و محدودیت‌ها حاصل نگاه اشتباه ما انسان‌ها به روح و روان آن‌ها است.

    حسن نوری اظهار داشت: معلولان از جامعه غیر معلول خواستار تغییر نگاه به جایگاه اجتماعی خود را دارند.

    وی بابیان اینکه تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در مجلس نهم در حال پیگیری است افزود: همچنین صدور کارت جهانی معلولیت برای یک‌ میلیون و 250 معلول کشور در سال 95 نیز در حال اجرا است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو