مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد :

تسریع ساخت مسکن مهر با خروج شرکت عمران پردیس

عصر ساختمان:عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که پیشنهاد خروج شرکت عمران پردیس از پروسه ساخت واحدهای مسکن مهر باعث تسریع احداث و واگذاری این پروژه‌ها می‌شود، گفت: با انتخاب یک مدیر از بین متقاضیان کار ساخت مسکن مهر خیلی راحت‌تر دنبال می‌شود.

تسریع ساخت مسکن مهر با خروج شرکت عمران پردیس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم ،علیرضا خسروی یادآور شد: چند وقت پیش پیشنهاد خروج شرکت عمران پردیس از پروسه ساخت واحدهای مسکن مهر را به وزارت راه و شهرسازی ارائه کردم، این‌که شرکت عمران کنار برود و برای بلوک‌ها یک مدیر ساختمان انتخاب شود کارهای ساخت و ساز و تحویل واخدهای طرح مهر راحت‌تر دنبال می‌وشد.

    وی تصریح کرد: تامین منابع مالی تکمیل واحدها نیز به عهده متقاضیان (تکمیل آورده) است و با این کار خیلی سریع تر می‌توان واحدهای مسکن مهر را ساخت و با امکانات زیربنایی تحویل داد.

    وی با بیان این‌‌که یکی از مسائل واحدهای مسکن مهر پردیس مربوط به امکانات زیربنایی است، اظهار کرد: در این زمینه پیشنهاداتی را به وزارت نیرو داده‌ایم.

    به گزارش تسنیم، جوانبخت مجری سابق طرح مسکن مهر دو روز پیش با بیان این‌که تنها راهکار تکمیل و تحویل مسکن مهر خروج عمران پردیس است به تسنیم گفته بود: عمران پردیس هیچ اطلاعاتی در دست ندارد که چه پیمانکاری طلبکار یا چه پیمانکاری بدهکار است و به اصطلاح دخل وخرج خود را نمی‌داند.

    وی افزود: چنانچه مسئولان وزارت راه و شهرسازی می‌خواهند پروژه‌های مسکن مهر را با کمترین هزینه، زمان و بیشترین کیفیت و در حد بهینه و  استفاده از تمامی امکانات وجلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی ومردمی به اتمام برسانند، بهترین راهکار این است که باید مدیریت کلی (شرکت عمران پردیس) به مدیریت خرد(گروه‌های مردمی) تبدیل  شده و هدفمند کردن آن بدون اتلاف انرژی و سرمایه اجرایی شود.

    وی ادامه داد: به‌عبارت دیگر شرکت عمران عملاً باید از چرخه مدیریت ساخت واحدهای مسکن مهر خارج شده و تکمیل واحدهای این طرح با تشکیل گروه‌های مدیریتی کوچک مردمی، از خود همان متقاضیان که بدون شک دارای طیف ها وتخصص های گوناگون حتی مدیریتی ونظریه پردازی نیز هستند، واگذار شود.

    وی تاکید کرد: با تحقق این امر متقاضیان به‌طور مستقیم وارد صحنه می‌شوند وپروژه هارا از نزدیک و  به لحاظ کمی ، کیفی، ریالی مدیریت می‌کنند. به‌طوریکه که با تقسیم بندی پروژه ها به صورت کد پروژه یا پیمانکار یا حتی بلوک تحویل نمایندگان هیئت امنایی از قبل تعیین شده، واگذار کرد.

    مدیر پروژه‌های عمرانی در ادامه افزود: برنامه های کلی نیز توسط متقاضیان تنظیم می‌شود و آنها به‌طور مستقیم  وبدون تاثیر گذاری عوامل خارجی که بعضا منجر به افزایش هزینه‌ها و زمان می‌شود پروژه های خود را در سه راس هزینه ، کیفیت وزمان مدیریت می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار