مدیران خودروعصر اعتبار

اعلام میزان خسارت‌های اولیه ناشی از سیل سیستان و بلوچستان تا پایان امشب

عصر ساختمان-مدیر کل بازسازی بنیاد مسکن گفت: به دلیل فروکش نکردن آب در مناطق سیل زده امکان ارزیابی‌های اولیه از خسارت‌های وارد شده به روستاها امکان‌پذیر نیست اما نیروها سعی می‌کنند تا پایان امشب نتایج کلی را اعلام کنند.

اعلام میزان خسارت‌های اولیه ناشی از سیل سیستان و بلوچستان تا پایان امشب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید جودی مدیر کل بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه هنوز سطح آب به دلیل بارش‌های شدید باران در استان سیستان و بلوچستان فروکش نکرده است گفت: نیروهای ارزیاب بنیاد مسکن به این مناطق اعزام شده‌اند اما به دلیل آن که سطح آب بسیار بالا است امکان برآورد از میزان خسارت‌ها به روستاها و یا شهرها امکان پذیر نیست.

    مدیر کل بازسازی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه تمام نیروها در این مناطق در حال آماده باش هستند گفت: بنیاد مسکن به محض آنکه آب در این مناطق فروکش کند اقدام به ارزیابی تک تک واحدهای مسکونی در شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان می‌کند و پس از اقدام‌های اولیه اقدامات لازم را برای بازسازی واحدهای مسکونی انجام می‌دهد.

    جودی بیان کرد: در نگاه اول امکان برآورد میزان خسارت به واحد‌های مسکونی امکان‌پذیر نیست، اما امیدواریم تا پایان امشب و یا فردا صبح ارزیابی‌های اولیه از میزان خسارت‌های وارد شده به واحد‌های مسکونی را اعلام کنیم.
    بیشتر بخوانید: مسدود شدن 350 راه روستایی در استان سیستان و بلوچستان / محور‌های اصلی و فرعی بازگشایی شد
    او افزود: هم اکنون برقراری ارتباط با راه‌های روستایی از طریق زمینی  و جاده‌ای به دلیل از بین رفتن راه‌های روستایی برقرار نیست، اما نیرو‌های راهداری و هلال احمر در حال امدادرسانی از طریق هوایی به مردمان این مناطق هستند.

    گفتنی است در چند روز گذشته هم زمان با  آغاز شدید بارش‌ها بسیاری از مناطق استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان درگیر سیل شده‌اند به طوری که تمامی راه‌های روستایی و بسیاری از محور‌های فرعی در این مناطق مسدود شده و امکان امدادرسانی به آن‌ها وجود ندارد.

    طبق آمار‌های ارائه شده تاکنون راه ارتباطی 350 روستا در این مناطق مسدود شده که همین موضوع باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مردمان استان سیستان بلوچستان شده است.

    کارشناسان اعلام کرده‌اند که خسارت‌هایی که به راه‌ها و مناطق در این استان وارد شده بسیار بالا است و تعداد زیادی از واحد‌های مسکونی به دلیل آن که بازسازی نشده بودند دچار خسارت‌های صد درصدی و تعمیراتی  شده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار