مدیران خودروعصر اعتبار

دبیر شورایاری منطقه نعمت آباد مطرح کرد:

آلودگی صوتی یکی از معضلات منطقه ۱۹ است

عصر ساختمان-دبیر محله نعمت آباد در شورای شهر مشکلات ساکنان نعمت آباد و اهالی منطقه ۱۹ را شرح داد.

آلودگی صوتی یکی از معضلات منطقه ۱۹ است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ارائه گزارش از سوی مرتضی آقامحمدی دبیر محله نعمت آباد و رابط شورایاری منطقه 19 درباره ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نیاز‌ها، مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی در دستور کار یکصد و نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه‌شنبه (24 دی ماه) برگزار شد، قرار گرفت.

    دبیر شورایاری محله نعمت آباد گفت: منطقه 19 دارای 5 ناحیه است که از شمال به آیت الله سعیدی و بلوار چراغی، از غرب به بزرگراه آزادگان، از شرق به نواب و از جنوب به بزرگراه آزادگان منتهی می‌شود.

    آقامحمدی افزود: جمعیت ساکن در منطقه بالغ بر 380 هزار نفر است که در ظرفیت‌های موجود می‌توان به 101 باب مسجد و132 مدرسه اشاره کرد.

    وی ادامه داد: بزرگترین محله منطقه نعمت آباد با 100 هزار نفر جمعیت  و کوچکترین آن اسماعیل آباد است که 500 نفر ساکن دارد.

    دبیر شورایاری منطقه نعمت آباد در تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود منطقه تصریح کرد: بازار میوه و تره بار تهران، بازار آهن آلات، بازار پارچه و بازار مبل نعمت آباد از ظرفیت‌های منطقه 19 هستند.

    آقامحمدی در تشریح معضلات منطقه 19 و نعمت آباد اظهار کرد: آلودگی صوتی یکی از معضلات منطقه 19 است که اعتقاد ما این است که آسیب آلودگی صوتی کم از آسیب آلودگی هوا برای شهروندان نیست از این رو ما باید برای بزرگراه تندگویان دیوار صوتی تعبیه کرد تا از حجم آلودگی صوتی منطقه کاسته و سلامت اعصاب و روان ساکنان را تأمین شود.

    وی با اشاره به خط 8 متروی تهران گفت: خط 8 مترو از شمال شرق شروع و در جنوب شرق پایان می‌یابد که بوستان ولایت یکی از جانمایی‌های این خط است.

    دبیر شورایاری منطقه نعمت آباد افزود: یکی دیگر از مشکلات منطقه نبود سوله مدیریت بحران است که باید مدیریت شهری نیز به آن توجه کند.

    آقامحمدی بیان کرد: مدیریت شهری باید درباره تعیین تکلیف بازار خلازیر اقدام کند و در کنار آن نیز به بحث بهداشت و درمان شهروندان نیز اهتمام ورزد، زیرا با وجود حجم جمعیت بالا در منطقه 19 تعداد بیمارستان و مراکز بهداشتی آن کم است.

    وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باید در تأمین اعتبار جهت اجرای لوپ شمال شرق پل شکوفه با توجه به نیاز 1.5 میلیارد تومانی اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار