مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار زنجان:

کمیته‌ای برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان تشکیل شود

عصر ساختمان- استاندار زنجان گفت: برای پیگیری و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این استان، کمیته‌ای قوی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل و نسبت به تمام موضوعات مختلف آن مانند اخذ پروانه، تامین زیرساخت‌ها و نحوه عملیات اجرایی، تصمیم‌گیری شود.

کمیته‌ای برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان تشکیل شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان زنجان افزود: مواردی که در این کمیته به صورت کارشناسی مورد بحث قرار گرفته و مصوب می‌شوند باید عملیاتی و اجرا شوند.

    وی اظهار داشت: پروژه‌هایی مانند چاه‌های غیرمجاز، برداشت اضافه آب از چاه‌های مجاز، ورزشگاه 15 هزار نفری، سبزه‌میدان، پسماند روی، باغ‌شهرها و زمین‌های تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی که نیمه‌تمام مانده و امروز مشکلاتی پیش آورده‌اند به دلیل این است که مصوبات جلسات، اجرا نمی‌شوند در حالی که مصوبات و توافقاتی که صورت می‌گیرد باید اجرا شده و تخلفی صورت نگیرد.

    حقیقی با اشاره به پنج هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز از محل زمین، آورده متقاضی و ارائه تسهیلات برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، خاطرنشان کرد: به دلیل همین اجرا نشدن مصوبات است که امروز دستگاه‌های مختلف، اظهارنظر و خواسته‌ای دارند.

    استاندار زنجان با بیان اینکه به موضوعات نباید یکطرفه نگاه شود، گفت: برای مثال در چاه‌های غیرمجاز ضمن پُر کردن چاه‌ها باید تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار دهیم و تشویق کنیم و البته در صورت نیاز باید برخورد قانونی نیز انجام شود.

    وی تصریح کرد: در صورتی که هرکدام از افراد مسؤول، مصوبات حوزه خود را پیگیری کنند اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و مصوبات در صورتی که پیگیری، اجرا و عملیاتی شوند ارزش دارند.

    مقام عالی دولت در استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از مردم زنجان که روز جمعه با شرکت در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، هم اقدام شیاطین را محکوم و هم دروغگویی آن‌ها را اثبات و هم از نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع و حمایت کردند، قدردانی می کنیم.

    وی همچنین از اقشار مختلف مردم که حضور باشکوهی در مراسم تشییع پیکر مطهر و مجلس یادبود شهیده الناز نبیی داشتند قدردانی کرد.

    در مجموع سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن، بیش از 10 هزار واحد مسکونی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار