مدیران خودروعصر اعتبار

در جلسه شورای مدیران تاکید شد:

تخصیص بودجه پروژه های شاخص تحقق محور برای سال آینده

عصر ساختمان-معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:باید برنامه ریزی‌های لازم برای پروژه‌های شاخص تحقق محور در سال آینده احصاء و بودجه ریزی شود.

تخصیص بودجه پروژه های شاخص تحقق محور برای سال آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی یزدانی در جلسه شورای مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران که صبح امروز 30 دی ماه با حضور مدیران این حوزه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد؛ پس از ارائه گزارشی در خصوص عملکرد سامانه کنترل پروژه معاونت خدمات شهری، گفت: در مجموع حوزه خدمات شهری در خصوص مباحث برنامه ریزی نسبت به دیگر معاونت‌ها پیشگام‌تر است.

    یزدانی در ادامه گفت: اقدامات لازم در خصوص تعیین تکلیف وضعیت پروژه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه خدمات شهری انجام شود و نیز چگونگی پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه‌ها به شکل مستمر تهیه و به اداره کل برنامه ریزی ارسال شود.

    وی بر پیگیری احکام برنامه سوم، تهیه لوایح درآمد و توجه ویژه به مباحث و موضوعات درآمدی، ضرورت تبیین شاخص‌ها در جهت دستیابی به اهداف برنامه، اصلاح بودجه در صورت نیاز، چگونگی پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه‌های در دست انجام سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه این معاونت، پیگیری اتمام پروژه‌های در دست انجام و... تاکید کرد.

    یزدانی در ادامه بر پیگیری تمامی موضوعات در حوزه برنامه ریزی، رصد و برگزاری جلسات مستمر با معاونین برنامه ریزی این حوزه تاکید کرد و گفت: وضعیت احکام، شاخص‌ها و اهداف کمی سازمان‌ها و شرکت‌های این معاونت بسیار پر اهمیت است و بودجه نیز باید براساس آن بسته شود؛ بنابراین سازمان‌ها باید نهایت تلاش خود را برای عملیاتی کردن آن اعمال کنند و همچنین این موضوع باید به شکل مستمر رصد شود.

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این که با برنامه ریزی‌های لازم پروژه‌های شاخص تحقق محور در سال آینده احصاء و بودجه ریزی شود، اظهار کرد: همچنین بودجه پروژه‌های شاخصی که در شورا تعریف شده است نیز باید محقق شود.

    گفتنی است در این جلسه یزدانی پس از ارائه گزارشی در خصوص عملکرد سامانه کنترل پروژه معاونت خدمات شهری بر موضوعاتی، چون سهم ردیف هزینه‌ای و سرمایه‌ای سازمان‌ها و شرکت‌های این معاونت، قیمت تمام شده پروژه‌ها در سال آتی تاکید کرد و پس از آن نقطه نظرات خود را در خصوص موضوعات درآمدی مطرح و دستورات لازم را در راستای تسهیل در اجرای امور در تمامی زیرمجموعه این معاونت صادر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار