مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار قم:

نوسازی بافت فرسوده از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

عصر ساختمان- استاندار قم گفت: نوسازی بافت فرسوده می‌تواند کارنامه خوبی برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایجاد کند و بانک‌ها نیز باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

نوسازی بافت فرسوده از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از موج،  بهرام سرمست استاندار قم در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم تشکیل گردید , اقدامات بنیاد مسکن را در جهت عمران و آبادانی روستاها , حضور چشمگیر در ستاد بازسازی و مناطق زلزله زده کرمانشاه , تلاش جهت خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه وخدمت رسانی به روستائیان عزیز را بسیار مثبت دانست.

    استاندار قم گام‌های برداشته شده در راستای توسعه روستایی را مورد توجه قرارداد و با اشاره به مهاجرت معکوس به روستاها در استان قم گفت: این امر یک اتفاق بسیار خوب است و باید برای آن برنامه داشته باشیم تا اختلاف فرهنگی و مباحث اجتماعی را به حداقل برسانیم.

    وی واگذاری زمین در روستاهای نزدیک که قابلیت توسعه را دارند مناسب دانست و گفت: بنیاد طرح مورد نظر خود را ارائه دهد تا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و تصمیمات مناسب اتخاذ گردد. ایشان توسعه فضاهای کارگاهی و گردشگری در بخش های روستایی را ضروری دانست.

    دکتر سرمست بافت فرسوده قم را از دیگر اولویت‌های بنیاد مسکن استان قم دانست و گفت نوسازی بافت فرسوده کارنامه بسیار خوبی برای این نهاد خواهد بود و در این راستا از بانک‌های استان قم انتظار داریم همکاری بیشتری داشته باشند.

    ایشان همچنین ساخت مسکن را در بافت‌های فرسوده با توجه به وجود امکانات زیر بنایی, دارای اولویت دانست و گفت : از این طریق می‌توان کمبود مسکن را جبران کرد و از تحمیل هزینه‌های مالی زیاد بر دولت و حاشیه نشینی جلوگیری کرد.

    استاندار قم ساخت مسکن در شهر قم را بسیار مهم دانست و گفت: استان قم یک استان ویژه است و می بایست زمین مناسب جهت ساخت و ساز در اختیار بنیاد قرار داده شود و بنده نیز این موضوع را به صورت ویژه از طریق دولت پیگیری می کنم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار