مدیران خودروعصر اعتبار

شرایط واگذاری مسکن به خبرنگاران لرستانی اعلام شد

عصر ساختمان- مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان از آغاز ثبت نام خبرنگاران متقاضی مسکن طی روزهای آتی خبر داد.

شرایط واگذاری مسکن به خبرنگاران لرستانی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خبرآنلاین، سید احمد موسوی در این خصوص گفت: پس از پیگیری و جلسات متعدد خانه مطبوعات لرستان با وزیر راه و شهرسازی و متعاقب آن با مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، نحوه واگذاری مسکن به خبرنگاران بررسی و خوشبختانه موافقت‌های لازم در این زمینه اخذ شد.

    وی افزود: در نشست مشترک با مهندس خالقی مدیرکل راه و شهرسازی، شرایط و ضوابط لازم جهت خانه‌دار شدن خبرنگاران اعلام و مقرر گردید از هفته آینده کار تشکیل پرونده از طریق خانه مطبوعات استان آغاز شود.

    اعلام شرایط واگذاری مسکن

    مدیرعامل خانه مطبوعات شرایط واگذاری مسکن خبرنگاران را بشرح ذیل اعلام کرد:

    1- نداشتن فرم" ج " قرمز یعنی افرادی که مسکن دولتی و یا تسهیلات مسکن را از بانک دریافت کرده‌اند، نمی‌توانند متقاضی باشند.2- نداشتن سابقه مالکیت که این بند برای افرادی که قبل از اول فروردین 1384 مالکیت ملکی داشته‌اند بلا مانع است. 3-متاهل بودن به استثنای (بانوان مجرد بالای 35 سال) که از این بند براساس قانون واگذاری مستثنی شده‌اند. 4- پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا 5- عضویت در خانه مطبوعات استان با اولویت 5 سال فعالیت رسانه‌ای 6- مدارک هویتی شامل: کپی شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل(همسر و فرزندان) 7- پوشه و گیره 8- درخواست کتبی 9-استعلام فرم (ج)

    متقاضیان یک هفته فرصت دارند

    مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان همچنین در خصوص مهلت تعیین شده تصریح کرد: با توجه به محدودیت در واگذاری مسکن در فاز اول متقاضیان یک هفته فرصت دارند مدارک درخواستی را از روز شنبه مورخه 5 بهمن تا پایان وقت اداری پنجشنبه 12 بهمن ارائه دهند، پس از این مدت اعلام شده به در خواست کسانی که خارج از این تاریخ نسبت به ارائه مدارک اقدام‌ کنند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

    موسوی با بیان این ‌مطلب که دفتر خانه مطبوعات استان از تاریخ مقرر در زمان اداری آماده دریافت مدارک متقاضیان است، ادامه داد: همکاران عزیز می‌توانند مدارک خود را شخصا به دفتر خانه مطبوعات واقع در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد تحویل نمایند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو