مدیران خودروعصر اعتبار

توضیحات شهرداری تهران درباره علت لغزندگی برخی از معابر

عصر ساختمان- کشت‌پور درباره علت لغزندگی برخی از معابر شهر تهران توضیحاتی داد.

توضیحات شهرداری تهران درباره علت لغزندگی برخی از معابر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، موج جدید بارش برف از شب گذشته برخی از مناطق پایتخت را فرا گرفت و بر همین اساس نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران برف جهت برف روبی معابر با تجهیزات کامل به حالت آماده باش در آمدند.

    اما صبح  امروز انتشار تعدادی فیلم حاکی از آن بود که برخی از معابر پایتخت با لغزندگی ناشی از انباشت برف مواجه هستند که یکی از این فیلم‌ها مربوط به تردد سخت وسایل نقلیه از بزرگراه یارگار امام (ره) بالاتر از دادمان تا سعادت آباد بود.

    رسول کشت‌پور شهردار منطقه 2 تهران حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده جهت برف روبی و علت سختی تردد خودروها در بزرگراه یادگار امام (ره) در محدوده سعادت آباد گفت: ما در بحث استفاده بیش از حد نیاز نمک در سازه‌های بتنی و پل‌ها با محدودیت مواجه هستیم.

    شهردار منطقه 2 تهران افزود: این بدین معنا نیست که ما کمبود (نمک) داریم، بلکه به دلیل خاصیت خورندگی نمک نمی‌توانیم بیش از حد نیاز از آن در سازه‌هایی مانند پل‌ها استفاده کنیم.

    کشت‌پور با تأکید بر اینکه تمام عوامل خدمات شهری منطقه با شن پاشی معبر سعی در تسهیل تردد شهروندان دارند، بیان کرد: به دلیل انتقال‌های آب‌های سطحی به سفره‌های زیرزمینی استفاده بیش از حد از نمک باعث شوری آب‌های زیرزمینی می‌شود که همین امر در آینده نابودی  محیط زیست را به دنبال دارد.

    او در تشریح دیگر اقدام های انجام شده از سوی شهرداری منطقه جهت برف روبی از سطح معابر گفت: با شروع بارش‌ها از شب گذشته، تمامی نیروهای خدمات شهری در شریان‌ها و معابر اصلی منطقه جهت برف روبی و عملیات شن و محلول پاشی جهت جلوگیری از یخ زدگی به حالت آماده باش در آمدند.

    شهردار منطقه 2 تهران ادامه داد: تمامی سایت‌های برف روبی 16 گانه منطقه به حالت آماده باش هستند و دستگاه‌های مکانیزه برف روبی هم در معابر اصلی منطقه همزمان با شروع بارش‌ها مستقر شدند.

    او تصریح کرد: در گشتی که از شب گذشته و صبح امروز از معابر منطقه 2 داشتیم، شرایط تردد شهروندان مطلوب بود.

    شهردار منطقه 2 تهران ادامه داد: ممکن است در برخی از معابر فرعی منطقه انسدادهایی وجود داشته باشد که آن هم با اعزام نیروهای خدمات شهری در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی خواهد شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار