مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح و بهره برداری بیش از ۵۰۰ واحد مسکن در آذربایجان غربی

عصر ساختمان- عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: همزمان ایام الله دهه فجر ۵۰۳ واحد مسکن مقاوم با ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح و به مددجویان فاقد مسکن واگذار می‌شود.

افتتاح و بهره برداری بیش از ۵۰۰ واحد مسکن در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از برنا، سهندی افزود: همچنین به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 23 میلیارد تومان کمک هزینه بلاعوض نیز به مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس پرداخت می‌شود.

    وی اضافه کرد: مبالغ مذکور شامل پرداخت کمک معیشت، هزینه‌های درمانی و لوازم ضروری زندگی و همچنین اهدای کمک هزینه تامین جهازیه به 500 نوعروس می‌باشد.

    اجرای بیش از 3 هزار طرح اشتغال زایی همزمان با ایام مبارک دهه فجر در آذربایجان غربی

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برنامه‌های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد بعنوان یکی از اولویت‌های مهم این نهاد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال، سه هزار و 205 طرح اشتغال با یکصد و 18 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان تحت پوش در استان اجرا می‌شود.

    سهندی بیان کرد: به تبرک ایام‌الله دهه فجر، 120 نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران مددجو در قالب سه کاروان زیارتی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

    وی در ادامه گفت: همچنین در دهه مبارکه فجر سالجاری، برای 5 هزار نفر از بانوان تحت حمایت کلاس‌ها و دوره‌های آموزش خانواده با رویکرد دستاورد‌های انقلاب برگزار می‌شود.

    مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با تاکید بر حفظ کرامت خانواده‌های شهدا و تجلیل از مقام معنوی آنان، اظهار کرد: امدادگران کمیته امداد در طول ایام‌الله فجر، از 126 خانواده شهید در سراسر استان دیدار و دلجویی خواهند کرد.

    وی بیان کرد: لازم به ذکر است کمیته امداد آذربایجان‌غربی مسئولیت کارگروه همیاری و خدمت رسانی ستاد دهه فجر استان را بر عهده داشته که در این راستا تاکنون 2 جلسه ویژه با شرکت نمایندگان دستگاه‌های عضو تشکیل داده و برنامه‌های ویژه دهه فجر را تدوین کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار