مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان:

هیچ مهندسی حق خطا در نظام مهندسی کشور ندارد

عصر ساختمان- خرم گفت: هیچ مهندسی حق خطا و اشتباه در نظام مهندسی کشور ندارد و من اجازه تکرار در این بخش را به آن‌ها نمی‌دهم

هیچ مهندسی حق خطا در نظام مهندسی کشور ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در مراسم تودیع و معارفه روسای شورای مرکزی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بزرگترین ان جی او مهندسی در کشور به شمار می‌رود گفت: این سازمان با عضویت 550 هزار مهندس می‌تواند کیفیت را در حوزه ساخت و ساز کشور بسیار افزایش دهد.

    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: هیچ عضوی از این تشکل حق ندارد خطا بکند و ما فرصت تکرار برای خطا در این سازمان را به هیچکدام از اعضای نظام مهندسی نمی‌دهیم.

    خرم با اشاره به اینکه من هیچ انگیزه مالی و یا سیاسی برای ورود به این سازمان را ندارم اظهار کرد: تمام انگیزه من برای ریاست در این بخش اداری، اجرایی و در اختیار قرار دادن تخصص‌هایم است.

    او گفت: جامعه مهندسی باید با همت بیشتر بتواند کیفیت را در حوزه ساخت و ساز افزایش دهد و با طرح و برنامه‌ای که در اختیار دولت قرار می‌دهیم و با مدیریت قوی بتوانیم نتایج بسیار خوبی را در حوزه نظام مهندسی کشور به دست آوریم.

    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود: من 12 برنامه با 60 خروجی را برای حوزه مهندسی کشور آماده کرده‌ام و تا هفته آینده آن را در اختیار اعضای هیئت مدیره قرار می‌دهم.

    خرم افزود: امیدواریم تحول بسیار چشمگیری در جامعه مهندسی کشور بتوانی رقم بزنیم و با تعریف‌های اصولی که در حوزه نظام مهندسی کشور ایجاد می‌کنیم خواهیم توانست تمامی مشکلات پیش رو در بخش مهندسی را برطرف کنیم.

    او با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی ازجمله مدیرانی هستند که از بخش خصوصی کشور حمایت می‌کنند گفت: تقویت و حمایت از بخش خصوصی عمومی و ان جی او‌ها را وزیر راه و شهرسازی در دستور کار خود قرار داده که این خود نشان دهنده اهمیت او به حوزه مهندسی کشور است.

    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد: من در طول هفته هر روز از ساعت 7 صبح تا 7 شب و در زور 5 شنبه از 7 صبح تا 2 بعد از طهر در سازمان نظام مهندسی کشور حضور دارم و هیچ مشکلی از لحاظ سلامت جسمانی ندارم.

    گفتنی است امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مراسم تودیع و معارفه روسای شورای مرکزی برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار