مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرای پروژه احداث مسکن برای اقشار کم درآمد در شهرکرد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای پروژه احداث مسکن برای اقشار کم درآمد در شهرکرد خبر داد.

اجرای پروژه احداث مسکن برای اقشار کم درآمد در شهرکرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، سهراب رئیسی با اشاره به اجرای پروژه 54 واحدی میثاق در شهرکرد اظهارداشت: این پروژه در محله 36 منظریه شهرکرد در هشت طبقه با احتساب پارکینگ و انبار برای هر واحد در حال احداث است و متراژ هر واحد 84 الی 115 مترمربع برآورد شده است.

    وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت هشت هزار و739 مترمربع از سال 96 آغاز شد که مساحت مفید این پروژه پنج هزار و 588 و مساحت پارکینگ یک هزار و796 مترمربع است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت تسهیلات به متقاضیان بیان کرد: میزان مبلغ این تسهیلات 40 میلیون تومان با بازگشت 8 ساله است که مبلغ تسهیلات اخذ شده تاکنون 38 هزار و 800 میلیون ریال اعلام شده است.

    رئیسی زمان تحویل این پروژه را بهار سال 99 اعلام و بیان کرد: هدف از ساخت پروژه مسکن خانه‌دار کردن افراد کم درآمد جامعه است.

    وی با اشاره به شرایط استفاده از پروژه‌های مسکن گفت: بهره‌مندان این طرح بایستی از امتیازات دولتی استفاده نکرده باشند، متأهل، سابقه سکونت 5 سال در شهرکرد از اهم شرایط دریافت واحد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی